Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad måler din urne?

Startet af Anne, 15. December 2011, kl. 12:28

KariN

Hvor er den fin Anne :)

Jeg kan godt forstå at det må have været hårdt samtidig
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Hvor er den bare smuk Anne.  :)

Har du et link til der hvor du har købt den?
Ikke fordi jeg skal have en magen til, men det kunne være de havde nogle andre der også var pæne, og jeg ved, at Lars leder efter en urne til Cashmere.
Ann Hillerslev.

Anne

#17
Den er købt ved kæledyrskrematoriet i Hjørring, og de vil godt sende deres urner, og man kan også bestille dem i bestemte farver eller andre ønsker (det fandt jeg først ud af da jeg var deroppe og der ville jeg virkelig bare gerne have det afsluttet).


Det gør mig ikke noget om andre får den samme urne, jeg ved at Erika har en også fra samme sted og Dolly har jo også som man kan se i tråden. Jeg synes det er en sød og stilren urne, og jeg er rigtigt glad for den.

http://www.kaeledyrskrematoriet.dk/index.php?ID=8&lang=da
urnerne svarer ikke rigtigt til dem på billederne, de havde flest der lignede min i forskellige materialer og farver. Men man kan skrive og spørge, de er supre søde at snakke med.

FerretParadise

Tusind tak, jeg vil give Lars dette link, så kan det være, at han finder noget han kan li.  :)
Ann Hillerslev.

Anne


PiaLyng

Hvor sidder jeg og bliver trist over at jeg ikke har fået nogen af mine elskede ilder hjem i en urne :/.
Heldigvis ligger de så samlet i mine forældres have - men det jo ikke det samme.
Ved ihvertfald hvad jeg vil gøre i fremtiden.

Anne

Pia.. de første måtte jeg jo også begrave i alt hast, jeg nåede aldrig at tage stilling til noget før jeg stod med 4 døde dyr. jeg er rigtigt ked af at jeg ikke fik dem kremeret, men det var der slet ikke kapacitet til at tænke. Jeg er rigtigt glad for at jeg gjorde det med My dog. jeg ved ikke om det er noget jeg vil gøre for eftertiden, det var egentlig ikke meningen,men kunne måske godt finde på det alligevel.

Lyspunkt

Hvor er den bare smuk i al sin enkelhed, den urne. Kan godt forstå at valget faldt på den.

Smuk urne til en smuk ilder.
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

NemoToft