Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så for pokker. Nu jeg nød til at få lidt hjælp :D

Startet af Miss-Bjerregaard, 3. December 2012, kl. 10:48

Shamua

Citat fra: Anne Dato  3. December 2012, kl. 14:08
Det har også noget at gøre med måden pelsen falder på ned af siden jeg tænker angora. Det billede ligner en ilder i sommerpels, og jeg vil altså lige umiddelbart sige angora. Men ja, prøv at kig når du er ved en computer :P
Jamen er også enig, lige umiddelbart angora :P kigger om små 7 timer :P

Vh. Marianne

Cille

Jeg vil nu også sige at jeg tror det er angora, og det ser nu ud som om der er lidt næsefejl i hans højre næsebor.
Bare sådan lidt ujævnheder ned mod brusk midten

Miss-Bjerregaard

Så er det ikke kun mig der er lidt i tvivl om hvad han er! :D
Det træls jeg ikke lige bor i nærheden af nogen der har forstand på det, for tror virkelig det er nemmere at se hvis man holder ham.
Lige nu er hans pels helt vildt lang, derfor jeg var lidt i tvivl :) Men ja det er svært lige at fange på billeder. Men sætter pris på at i har lyst til at hjælpe mig :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

SaschaDJensen

Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato  4. December 2012, kl. 09:39
Så er det ikke kun mig der er lidt i tvivl om hvad han er! :D
Det træls jeg ikke lige bor i nærheden af nogen der har forstand på det, for tror virkelig det er nemmere at se hvis man holder ham.
Lige nu er hans pels helt vildt lang, derfor jeg var lidt i tvivl :) Men ja det er svært lige at fange på billeder. Men sætter pris på at i har lyst til at hjælpe mig :)

Hvor bor du henne da? (:

Miss-Bjerregaard

Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

AlisVolatPropiis

jeg hælder også mere mod angora med det nye billede...men hvordan ser han ud nu? i vinterpels? og har han underuld? og måske et nærbillede af tuden kunne hjælpe :P

Miss-Bjerregaard

Jeg får taget nogen billeder i dag :) Aner ikke hvad underuld er :p
Derfor det ville være utrolig nemt hvis der var en der lige kunne have ham i hænderne.. :)
Men lige nu er han utrolig langhåret og helt sølv/sort farvet :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Line

underuld er det fine pels inde langs huden. (som dun hos fugle) de lange hår er dækhår. Hvis han har underuld kan du se det ved at sprede dækhårene og se om der langs huden er en finere type pels.

Barky

Vildtfarvet angora i vinterpels


Samme ilder i sommerpels
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Miss-Bjerregaard

Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Miss-Bjerregaard

Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Barky

Din Basse er angora. Det er der slet ikke tvivl om... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Yep, ham skal du helt sikkert udstille. Tænderne trækker ned, men han har næsten ikke næsefejl, og det er et plus

Miss-Bjerregaard

Er der noget galt med hans tænder? Det er min anden fritte der har en deform tand. Basses busser fejler intet. Men det er vel for sent at melde sig til fcf?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Anne