Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Skaldet fritte

Startet af Kiddo, 27. Januar 2013, kl. 17:12

Anne

Det med alderen var bare at nøgne områder kan betyde binyrekræft, men det er usandsynligt hos så ung en ilder

SofieLykke

Når okay. :-) Er jeg da glad for at høre det så nok da ikke er det hun har. Men hun har haft den i lang tid.. :-) et halvt år.

Anne

Citat fra: SofieLykke Dato 28. Januar 2013, kl. 21:49
Når okay. :-) Er jeg da glad for at høre det så nok da ikke er det hun har. Men hun har haft den i lang tid.. :-) et halvt år.

Det lyder da lidt mærkeligt, kan du måske smide et billede (i en ny tråd så vi ikke ødelægger Karins)

mette11

Jeg kom lige i tanke om noget - for en del år siden passede jeg en ilder ind imellem og hun havde en plet i nakken hvor pelsen var anderledes (om sommeren havde hun vinterpels der og omvendt). Det var kommet efter en vaccine, men om det var en reaktion på det skal jeg ikke kunne sige!!

Kiddo

Citat fra: Anne Dato 28. Januar 2013, kl. 21:40
Karin, jeg kom lige i tanke om at Ebi jo var i løb da hun fik sit implantat, så det kan godt være derfor hun skifter pels nu, og måske bliver hun så hvalpetosset nu her.
Gud ja, det er da rigtigt...-det havde jeg helt svedt ud, ...hvalpetosset ååh ååhh :X :fnis:

altså, hun har fået det fineste sommerpels på hovedet, lige bag ved ørerne, hihi, det ligner lidt at hun har en hue på :D
og så har hun to fine pletter, med sommerpels, på sine forben, og på hendes lille tykke mave, der er hun sådan blålig, og man kan se små fine hår der er på vej ud også...
Jeg ved ikke om det har en sammenhæng med det her pels-noget, men hun er også blevet meget kælen igen, sådan puffer hale og gør sig lidt til når man nusser hendes nakke... hihi.
Your problem is you think your problem is your problem

SofieLykke

Har lagt billedet ind i billedegalleri Anne :-)

Eliza

Det er ikke unormalt at de får underligt pelsskifte efter implantat, men med hendes historie ville jeg nok holde lidt ekstra øje med det bare for en sikkerhedsskyld.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Kiddo

jeg holder også et skarpt øje med hende, men hun er nu nuttet med sin lille skaldede hoved :D
(ej, den er ikke skaldet, men det fremstår sådan, fordi hun har så meget pels alle andre steder :D )
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

det med at hun er mere kælen kan også godt være hormonbetinget pga implantatet

Mosegrisen

Altså hun er ikke den eneste der ikke fatter en skid af det der med hvornår man skal skifte. Calle har de sidste 3 uger smidt al sin pels og skiftet.... JESUS en masse hår over det hele. har tidligere haft langhårede jagthund, men der fældede kun havt så meget ;o)

Så Calle har også skiftet allerede :oD