Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Tyveri hos Mette - Evergreens Ildere

Startet af Cille, 1. Februar 2013, kl. 18:18

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg har også skrevet til mine lokale dyrlæger og vil også gerne kunne gi dem en en liste med numre eller hvilket register de skal slås op i!

AlisVolatPropiis

Puha -hvor jeg dog føler med Mette :(

og ja en liste med Chipnumre....selvom jeg desværre tror de chips bliver fjernet....

Emils far

ehh, det er noget som undrer mig lidt...
Sidste gang Mette fik sin butik ødelagt blev det jo politisag lige med det samme, og det var på lokalfjernsynet osv. Det fik vi af vide lige med det samme. Nu har jeg læst denne tråd og om det på FB, men ikke et eneste sted er det nævnt om det er blevet anmældt osv.
Så mit spørgsmål er bare om det er anmældt, og er det det så er den side af sagen i gang. Er det ikke anmældt så spørger jeg, hvad er så årsagen til at man ikke har gjort det denne gang.

Cille

Der er politi på sagen, selvfølgelig er der det.
Det er et indbrud og der er også taget andre ting end ting til dyrene.
Jeg har også skrevet at de er det, og at hun vil snakke med dem om man skal ligge navnene op eller vi stadig skal holde dem privat.
De har også taget værktøj med som tyv/tyvene brugte til fingre aftryk, og det har de jo også taget i huset...aftryk altså

KittAnderson

Selvfølgelig er det da anmeldt? Det er også mange af Mettes andre ting der er blevet stjålet, men det er ligesom ikke rigtig relevant nu. Det er begrænset hvor mange privatrøveri'er der kommer i medierne.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

the bird

jeg har delt det til alle venner på min fjæs og til både min egen dyrlæge og nogen der er lokalt i min by..
jeg fatter slet ikke er der er folk der kan få sig selv til sådan noget, det er dybt respektløst, stakkels, stakkels Mette:(
jeg håber virkeligt vi finder hendes kære små

ilderhjemmet

har også delt på min FB, går så videre til dyrlæger m.m når chipliste sendes

Er bare så vred og ked på Mettes vegne  :@

Kære kære Mette, håber så inderligt at dine dyr bliver fundet i god behold, varme og kærlige tanker fra alle os
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

Som de fleste af jer ved har jeg en liste med chipnumre, som I kan få ved at sende jeres mailadresse til mig, og derefter kan dele med jeres dyrlæger, så de har en mulighed for at undersøge om de får ilderne ind. Det er vigtigt at I kun videregiver listen til dyrlæger og personer i stoler 100% på, da den ikke skal falde i tyvenes hænder (hvis den gør vil de kunne koble dyrene til deres stamtavler, og da der er mistanke om at de er stjålet til avl, ville det være en alt for stor hjælp til dem).

Listen er allerede ude blandt mange dyrlæger samt dyrenes beskyttelse og nordjysk dyreredning. Men selvfølgelig skal vi alle blive ved med at sende til de dyrlæger der ikke har fået den endnu.

KariN

Er der nogen der ved om Lone og Alison (dyrlægerne på Sjælland) har modtaget listen? Ellers vil jeg gerne have den og så sender jeg den gerne til dem begge
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Jeg har lovet listen til flere dyrlæger så vil meget gerne have den, mailen er trine8464@hotmail.com

ilderhjemmet

JEG VENTER STADIG PÅ LISTEN, SÅ KAN JEG EVT LEVERE TIL ALLISON, SAMT DIV. DYRLÆGER, HOSPITALER, OG INTERNAT
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

ilderhjemmet

NU ER EFTERLYSNING UDE I ALLE MINE DYREGRUPPER SAMT TV2NYHEDER PÅ FB-UNDSKYLDER PÅ FORHÅND HVIS JEG HAR GJORT FOR MEGET OG MULIGVIS IKKE HAR FÅET METTES TILLADELSE HVIS DET ER DET DER TILLADES
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

#42
Har du sendt mig en besked med din mail ilderhjemmet? Jeg er altså ikke synsk og kan gætte hvor jeg skal sende den ud. Listen med chipnumrene skal dog ikke ud i nyhederne på nettet eller andre offentligt tilgængelige steder, den er KUN til dyrlæger, internater og andre fagfolk der har en chiplæser og får ildere ind.

Karina, jeg ved den er sendt til Alison, er ikke sikker med lone.

ilderhjemmet

#43
Anne: det har jeg via FB i eftermiddags omkring kl. 1400  :) jeps, er godt klar over hvor chiplisten skal sendes hen :), det var mere med hensyn til tv2 nyhederne
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne