Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

underlige kræ

Startet af Kiddo, 4. Februar 2013, kl. 20:28

Kiddo

 :D
ja, altså, nogen gange gad jeg godt man kunne sætte sig ind i hovedet på ens fritte, og så høre hvad der foregår derinde... >:|
Jeg sad i stuen, og kiggede på Ebi, der sad i sit bur...lågen står altid åben her om aftenen, så hun selv kan rende ud og ind som det passer hende...
:love:
nå, men jeg sidder så og kigger på hende, i gang med at spise noget tørfoder, hvor hun så pludselig stopper op, kigger på sin kattebakke, og panisk løber ud af sit bur, igennem vores ene stue, og igennem den anden stopper op og kigger på mig, og så fortsætter, HELT ud i køkkenet, hvor hun så sætter sig til at skide...
:nej: :lol: :X

altså?!!
det der med at når de skal så skal de, gælder åbenbart ikke lige med Ebi i dag da...-for det var da en lang tur at rende bare for at skide.
Your problem is you think your problem is your problem

katjap

Ha ha det minder lidt om min Basse.. Han tager ofte den bakke der er aller længst væk fra hvor han befinder sig. Og det ser ud som om han er ved at skide på gulvet hele vejen, det skal bare gå stærkt.
Nogen gange stikker han lige næsen i de bakker han passerer men beslutter sig for at løbe videre... Skøre kræ.. <3

Rosen

Haha, køkkenet så nok bare mest indbydende ud :D
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

SofieLykke

HAHA, det gør mine også!!! Så løber de bare rundt, det er så sjovt!!! :-D