Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Alfie - bedre sent end aldrig.

Startet af Lyspunkt, 6. Februar 2013, kl. 16:29

Lyspunkt

Nu er det ikke så ofte jeg er inde på denne side, men det sker at jeg kigger ind i ny og næ.
Nu så jeg så lige dette indlæg http://ferretopia.eu/index.php?topic=7606.0 - og kan se der bliver spurgt til den omtalte ilder.
Jeg kan jo så lige fortælle at den fine hvide ilder, Alf fra Mette (Evergreen) er flyttet permanent ind her hos min kæreste og jeg, faktisk for længe siden.
Det gik desværre ikke hos forrige ejer, og derfor tog vi ham ind - passede ham en tid, og lod vores kærlighed falde på ham, og så var han jo 'nødt' til at blive.  ;)

Alf hedder nu Alfie, men går under kaldenavnet Bøffen - han er en stor dejlig fyr på lige knap 2 år, der stadig har et lidt hvalpet sind. Han bider i strømpefødder og vi (læs: jeg) hader ham for det, især i takt med at maven vokser (er gravid) for så er han svær at se, når han kommer snigende. Det er dog blevet bedre og satser på snart at få det pillet af ham. Men det er nu også svært at hade ham, for det er det eneste 'dumme' ved ham. Han er stor, mild, skøn, legesyg og så går han på bakken - et stort +!

Han bor nu sammen med Aslan, som vi har haft, stort set siden han var hvalp - han er tæt på de 5 år, og er begyndt at blive meget voksen af sind - dog lykkedes det Alfie at få trumfet igennem med nogle vilde lege og kærlige slåskampe, så indimellem går der hvalp i Aslan også. De hygger sig, de har et love-hate-forhold, men mest kærlighed og hygge.

Sådan som vi ser det og oplever det, så har Alfie det vidst ret så godt her - han nyder livet med en masse kærlighed, og måske lidt for mange godbidder.  <3









Det var lige et lille pip og en update på, hvor den kære ildermand befinder sig.
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Anne


Cille


Lyspunkt

Anne: Han er faktisk rigtig fin - noget helt andet med en hvid, når vi har været vant til standarderne herhjemme :)

Cille: Mange tak :)
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Ferretale

Tillykke med ham...
Han ser rigtig dejlig ud ud  :)

Kiddo

iih, elsker bare det sidste billede :)
hvor er han flot :)
Your problem is you think your problem is your problem

Sølvsten


Shamua

Tillykke med ham! Hvor ser han fin og sød ud :D

Det er godt han kan få lidt gang i hans nye ven! :)

Vh. Marianne

Minni


Lyspunkt

Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

mette11

Tillykke med ham og tillykke med jeres kommende familieforøgelse  ;)

Lyspunkt

Mange tak Mette11 - ja, det bliver spændende :)
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11