Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nogle der mon kan hjælpe mig? (sy ting))

Startet af Møghætte, 18. Februar 2013, kl. 11:32

Møghætte

Ja enlig ville jeg vente på at Kimilla kunne lave nogle ting for mig om nogle uge for hun er jo genial til at sy. Dog er sagen den at de ting jeg har til ilderne som de kan sove i  buret er gået i stykke på den ene eller anden måde.

Så ville høre om der var en derude i ilderverden der måske vil kunne hjælpe mig? Betaler selvfølgelig for at få tingene lavet :)

De ting jeg gerne vil have lavet er nok lidt avanceret at lave men håber stadigvæk på at der er en der er frisk :)

Og hvis der ingen der kan lave de ting må jeg finde på en mididertildig løsning til at tingene kan blive lavet :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

klumpelil

Jeg lavede engang nogle køjer til mine gamle rotter uf af bukser der var blevet for store :)

Hvis du har nogle gamle bukser du ikke bruger mere, skal du bare klippe buksebenene af, folde dem et par gange på hver side, lave huller til hængekroge eller ligene(krogene skal sidde, så der er mulighed for at kravle ind i buksebenet) Så har du nogle shorts tilbage, her kan du bare sy hullerne til benene sammen, og hænge den op på toppen af buret i bælteremende :)

Så du kan få 3 dejlige køjer af en buks, tag evt ned til genbrug og køb et par billige i xxl eller noget :)