Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Er helt mundlam!

Startet af Kiddo, 20. Februar 2013, kl. 11:54

Kiddo

 :o
ja, så sad jeg der og var i gang med at forkæle min skønne skægagame TeeBone, med nogle af hans yndlings snoller...
Melorme.
Og så kom Ebi hoppende over, og stjal en og åd den...Bare lige sådan!

for det første AD!
for det andet...wtf? :o :o

Anede da ikke at hun var interesseret i melorme...
Og så kom jeg til at spekulere, er det noget de godt må få? >:|
for hun så ud til at nyde at gnaske sig igennem den.
(det skal lige siges at jeg ikke kunne vride den fra hende, da hun søgte tilflugt under vores 3 tons tunge skab)

Og nu har jeg en tot der tigger melorme, og en øgle der skuler olmt på totten... :lol:
og OVERHOVEDET ikke lyst til at blive slikket på mere af totten  :S
Your problem is you think your problem is your problem

Sølvsten

Citat fra: Kiddo Dato 20. Februar 2013, kl. 11:54
:o
ja, så sad jeg der og var i gang med at forkæle min skønne skægagame TeeBone, med nogle af hans yndlings snoller...
Melorme.
Og så kom Ebi hoppende over, og stjal en og åd den...Bare lige sådan!

for det første AD!
for det andet...wtf? :o :o

Anede da ikke at hun var interesseret i melorme...
Og så kom jeg til at spekulere, er det noget de godt må få? >:|
for hun så ud til at nyde at gnaske sig igennem den.
(det skal lige siges at jeg ikke kunne vride den fra hende, da hun søgte tilflugt under vores 3 tons tunge skab)

Og nu har jeg en tot der tigger melorme, og en øgle der skuler olmt på totten... :lol:
og OVERHOVEDET ikke lyst til at blive slikket på mere af totten  :S

Stor pige! De må godt få melorme som godbidder

mette11

Ildere må godt få melorme som en lille snack  :) Jeg har ikke sat mig grundigt ind i det, da jeg ikke har melorme og heller ikke får det herhjemme, men jeg mener at der ikke er nok kalk i dem (men du må ikke hænge mig op på det, da jeg som sagt ikke har sat mig ind i det). Men som en godbid/snack ind imellem kan de sagtens bruges - det er jo en naturlig ting! (men kan godt forstå at du finder det lidt klamt - det havde jeg også gjort  ;))

Kiddo

jamen nå, jamen ej, jamen aaad...
;)
hehe, ej jamen det er fint, for TeeBone kan ikke nå at spise dem alle sammen, inden de bliver til biller...
-og så skal de smides ud, for så er de giftige for ham at få.
Så så kan han jo dele lidt med Ebi.

selvom at det overhovedet ikke passede herren :D
sikke et blik Ebi fik af ham- hahaha
Your problem is you think your problem is your problem

katjap

Min Mojo er helt syg med melorme... Da jeg havde ørkenrotter var ham helt syg når bøtten kom frem, så det fik han spm godbid dengang ;)

Anne

Jeg har aldrig lykkes med at få mine til at ville have melorme, var den levende? Og var det en af de store?

Men ja, hun må meget gerne få dem, det er de rene proteinbomber

Kiddo

hehe, altså, hun er en lille fjollerøv,hun står bare og tigger flere...-
ja det var levende melorme, da TeeBone ikke gider døde foderdyr, og det er de store af dem...
-jeg hader når de bider, og så smider jeg dem ind til TeeBone og så angriber han dem, og så står jeg bare og griner ondt, muhahaha  :lol: :fnis:
ja, jeg giver heller ikke TeeBone så mange, da han bare bliver fed af dem, men ved Ebi det er jo okay hvis hun tager lidt på af det.
men det er godt, så får hun lidt af dem som godbiddder :D
Your problem is you think your problem is your problem

lille_jill

Du er den mest awesome ilderejer længe! Håber at mine hvalpe får et lige så godt hjem :D

SofieLykke

Min den ene Frigg er også helt vild med melorme.. Puha :D Men ja, hvis hun kan lide det som en godbid. Så værsgo.. :D

Kiddo

hihi, ja underlige totter, det er de i hvert fald :)
Det er sådanne ting her, der bare gør det total fedt at have Ildere, sådanne underlige påfund fra deres side af :D

Jeg har som sådan ikke noget imod melormene, da jeg er vant til at fodre TeeBone med diverse insekter og sådan, men havde godt nok ikke lige forventet at Ebifisen ville tage en og æde den...
men nå, det får hun bare lov til  :fnis:

Årrh Jill, tak skal du have, jeg er da sikker på at dine hvalpe får et super fedt hjem også :D
(ellers så giv dem ALLE SAMMEN til mig ;) muhahaha)
Your problem is you think your problem is your problem