Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Utålmodighed, hvilken forbandelse!

Startet af ArtisticReality, 21. Februar 2013, kl. 13:18

ArtisticReality


Hej alle sammen!

Nu sidder jeg her med kriller og sitren, fordi jeg simpelthen er ved at blive ædt op af utålmodighed og spænding. Jeg føler mig som et lille barn lille juleaften, der slet ikke kan udstå nedtællingen; i dette tilfælde er det nedtællingen til hvalpe. Ved Thor, det er slet ikke til at holde ud! Dets mere jeg venter, læser om og mentalt shopper af ting, dets mere kuldret føler jeg mig. Som om man skal adoptere et barn, frem for et kæledyr og man konstant bevæger sig på liste tær rundt i sin egen lejlighed, uden helt at vide hvorfor. Tænker over hvor buret skulle stå, hvad legetøj man burde købe, hvad mad der er det bedste, om den mon kan finde sig til rette. Det er jo simpelthen hjernevridende sådan at gå og vente.  :-$

Er der andre der har eller har haft det sådan når de skulle købe deres første ilder? Eller er det mig der bare er gået i selvsving  :lol: ?
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

Sølvsten

Du er vist ramt af ilderenza!!!

Bare rolig det går aldrig over.

ArtisticReality

#2
Sølvsten Heh! Hvor betryggende :P Så kan jeg være besat og let manisk med en god undskyldning resten af mit liv.  <3
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

lille_jill

Så prøv at stå med en tæve som MÅSKE skal have hvalpe. Det er næsten uudholdeligt. Ønsker mig næsten tilbage til før jeg fik ilder og bare skulle vente på 2. hånds afstand.

ArtisticReality

lille_jill orh! Hvalpøøøhhhhh!! <3 Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, det må næste være som at have en søster eller datter der skal føde. Ikke at min søster har barn eller at jeg har en datter i den alder, men GAH! Spændendee! Er det kun det ene kuld du planlægger?
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

lille_jill

Andet ville være svært, når man kun har en fertil tæve og en kasteret han :P
Ej, det kunne du jo ikke vide :)

Men jo, det er også en pest at vente på sin første hvalp <3

Beate

Så vent til den første aftenen, hvor du er heeelt betat av den lille pelstot. For at den så legger sig til at sove i maaaange timer, mens du sitter ved siden af å ser på  ;)
Åh, jeg kan huske det så godt :D ventetiden. Først for å få hjem den første. Og et år efter gå å vente på at min neste ilder skulle blive født  <3

Og som Christel siger: Det er en kronisk tilstand  :dans:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

ArtisticReality

Lill_jill, jaaah det bliver nok lidt svært når manden i huset er snippet xD kan jeg godt se. Men om ikke andet så er det sku så spændende, også bare som tilskuer til opdrætterne! Jeg er simpelthen så kuldret! (Mangler en hyperaktiv ilder smiley der løber rundt i cirkler!)

Beate, det må du slet ikke siggeee!  :dans: Jeg kan virkelig bare ikke vente! Bare tanken om sådan en lille en der ligger og putter, årrh! Tanken er ikke til at holde ud!

Det værste er at ingen i min omgangskreds er ilder mennesker, så man kan slet ikke hype på samme måde omkring det! Og de forstår heller ikke spændingen, fordi de ikke har sat sig ind i ilderen.. så de skyder for det meste ting ned med fordomme eller misforståelser, og så istedet for at kunne gå og hvine og være virkelig glad og spændt, så skal jeg til at forklare og rette på deres fejl-antagelser! Jeg er så overrasket over at folk med det samme bare tænker: Ilder? Føj, de er beskidte og slet ikke egnede som kæledyr! - jeg blir så sur!  :@ Jeg synes ikke de lugter slemmere end en hund. Og dyr som mus, marsvin, kanin eller hamstrer, synes jeg lugter værre end ildere :/ Nu har jeg så kun 'sniffet' min opdrætters so far, meeeen.. jeg synes det er synd for dyret at folk automatisk sætter det i bås og bliver skeptiske og shit. URGh!

Hvalpe, hvalpe, hvalpe, hvape!  <3
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

SofieLykke

Haha ja. Jeg kan slet slet ikke vente!!!! :D tænker på det konstant.. :D  <3

ArtisticReality

Så kan vi glæde os sammen Sofie! :D <3 Hvem er din opdrætter?
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

Møghætte

Nu har jeg allerede to dejlige tøsser men jeg regner også med at skulle have hvalp i år:-) jeg glæder mig bestemt:-)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

ArtisticReality

Årrrh, det kan jeg godt forstå! Det er også så spændende det hele!  <3
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.