Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Erfaring med kradsetræ?

Startet af MissCookie, 9. April 2013, kl. 20:41

MissCookie

Hej ildertosser :)
Tænkte bare, hvad har i af erfaringer med kradsetræer? Er det noget de fleste totter gider, eller er det kun få?
Havde nemlig tænkt mig at købe et til mine når jeg får dem hjem, men det jo dumt hvis det kun er få ildere der gider :)

Lige et helt andet spørgsmål.
De bolde nogle af jer bruger til 'bold-bad' med godbidder i, hvor køber i dem? :)

Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

lille_jill

Du kan få det som Michael fandt i containeren forleden, det er helt nyt. Jeg tror Chucky har brugt sine 30 minutter på det, nu er det ikke spændende mere. For hans værdigheds skyld vil jeg undgå at uddybe, at han ikke kan komme ned af det og derfor bliver det ikke brugt :X
Du kan få det med for at se, om sådan et træ overhovedet har interesse :) Så kan du selv købe noget større hvis de bruger det. Intet holder alligevel længe med 2 hvalpe, så der er ikke grund til at investere i alt muligt dyrt fra starten.

MissCookie

Citat fra: lille_jill Dato  9. April 2013, kl. 20:50
Du kan få det som Michael fandt i containeren forleden, det er helt nyt. Jeg tror Chucky har brugt sine 30 minutter på det, nu er det ikke spændende mere. For hans værdigheds skyld vil jeg undgå at uddybe, at han ikke kan komme ned af det og derfor bliver det ikke brugt :X
Du kan få det med for at se, om sådan et træ overhovedet har interesse :) Så kan du selv købe noget større hvis de bruger det. Intet holder alligevel længe med 2 hvalpe, så der er ikke grund til at investere i alt muligt dyrt fra starten.
Jamen tak :)
Gamle dreng, det går jo heller ikke :D

Har du evt. et billede af det?
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

mette11

Mine har ikke nogen pt. da hvalpene mente de var udvidelser af toiletterne!  :X :X :X Jeg har brugt dem i deres værelse således at de skulle bruge dem for at komme op på hylden med mad - ergo var mine tvunget til at bruge dem jo!! De har dog været glade for nogle med huler forneden. Desværre bliver de også brugt til madopbevaring!

Anne

boldene kan fås i de fleste legetøjsbutikker, fx fætter br

lille_jill

 Du får den lige i skæv tilstand. Tinypic vil ikke lige samarbejde  :X


MissCookie

Citat fra: lille_jill Dato  9. April 2013, kl. 22:13
Du får den lige i skæv tilstand. Tinypic vil ikke lige samarbejde  :X


Ej hvor er det fint, det vil jeg da meget gerne ha :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

MissCookie

Citat fra: mette11 Dato  9. April 2013, kl. 21:06
Mine har ikke nogen pt. da hvalpene mente de var udvidelser af toiletterne!  :X :X :X Jeg har brugt dem i deres værelse således at de skulle bruge dem for at komme op på hylden med mad - ergo var mine tvunget til at bruge dem jo!! De har dog været glade for nogle med huler forneden. Desværre bliver de også brugt til madopbevaring!
Ja okay, madopbevaring er ikke så lækkert :D

Citat fra: Anne Dato  9. April 2013, kl. 21:06
boldene kan fås i de fleste legetøjsbutikker, fx fætter br


Altså de der store som også er i børne lege basiner fx?
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Barky

Jeg har et gulv-til-loft kradsetræ med huler og køjer. Det er til kattene, men ilderene bruger det også. Det tog nogen mdr for Hyper at lære at komme ned fra det, men Pandora kunne springe rundt i det fra dag 1.
Hvis jeg kun havde ildere er det ikke sikkert at jeg ville have et kradsetræ, måske, men i så fald et der var væsentligt mindre.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Ja dem der tilsvarer dem er er i børnebassinner. Det koster vist omkring 100 kr for en pakke.

Mine ødelægger og skider på kradsetræer, så det har jeg lidt opgivet

MissCookie

Citat fra: Anne Dato  9. April 2013, kl. 22:28
Ja dem der tilsvarer dem er er i børnebassinner. Det koster vist omkring 100 kr for en pakke.

Mine ødelægger og skider på kradsetræer, så det har jeg lidt opgivet

Tak :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

mette11

CitatMine ødelægger og skider på kradsetræer
Så det er altså dig der har lært dem det!! Skam dig!!  :P :P :P

CMS

Jeg har også haft et par kradsetræer, men de blev rigtig klamme, fordi de konsekvent gemte deres aftensmad i hulerne (råt kød). Nu har jeg et, der er rent legetøj (bamser m. klokker, der hænger og dingler), og det elsker de :)
Mange hilsner Christina

3totter

Mit krassetræ  har radet min sofa for mine ilders  klør. De elsker det i hvertfald

Mewz

#14
Julius har to og elsker dem. Vores gamle ildere gad det ikke rigtig i samme omfang.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!