Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Max og katten

Startet af Pipvig, 26. Maj 2009, kl. 19:47

Pipvig

Hejsa

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal ligge det her...

MEN, jeg har jo to katte, hvoraf den ene er Bella en sød usterelliseret hunkat.
Og jo jeg har set tråden hvor ilderen ligger på katten, hvilket han gør. Han napper hende i nakken og rusker, ørerne. Men han går også efter hendes kønsdele, han gnider sig op af hende og han følger efter hende konstant. Jeg tager ham væk fra hende engang imellem når jeg synes det ser ud som om at han tager for hårdt fat.
Normalt får han ikke lov til at hænge sådan op af hende, men hun jo bliver liggende lige for tiden da det jo er skønt for hende at blive "rusket lidt i nakken"  :lol:
Hvornår bliver han kønsmoden?
Og hvad er forskellen på en v-hob og en kastrat, ud over jeg tænker den ene har "nødderne" og den anden ikke har?

Mange hilsener

Stine og Max (der nok helst vil beholde nødderne hvis han kan)

NemoToft

Hejsa.
Max er kønsmoden og i brunst. Forskellen på en V-hob, er som du selv skriver. Den ene er steriliseret, dvs at man fjerner ikke testiklerne. Man klipper kun sædlederen over. Det betyder så også, at han stadig vil være i brunst, fuld af hormoner, sexfixeret og nok umulig at have sammen med andre ilderen hele sommeren. Da det hele handler om sex og slåskamp om damerne.
En kastrat har fået fjernet begge testikler og går ud af brunst i løbet af 2-4 uger. Og 4-8 uger senere er pelsen ikke klistret mere og den stinker ikke af han ilder, der små tisser på sig selv. Så handler livet om leg. En meget mere afbalanceret ilder hjerne. Ikke at en v-hob ikke er rar og flink. Men den tænker med tissetrolden  :). Kan også blive et rigtig svin, med afføring og urin, hvor den kommer frem.

V-hob'en er nok mest for avlerne at have. Hvis ikke Max skal være far, så vil jeg anbefale en kastration.
Knus Dolly.

Pipvig

Tak for svaret.  :)

Det tror jeg at Bella vil sætte pris på at han bliver.
Jeg kan ikke selv lugte ham mere og synes at han er pragtfuld som han er. Pt kan han dog ikke holde koncentrationen når Bella svinger halen eller miaver så drøner han efter hende.

Tænker videre :-) :lol: