Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min ny dreng

Startet af Black Diamond, 7. Juli 2009, kl. 17:58

Black Diamond

Må jeg præsenterer min nye dreng Tutnankhamon :dans:
Jeg fik endelig min sorte dreng, det var en længer omgang at få ham, men yes nu lykkedes det mig endelig at få ham. Han er en Black Solid Blue eye 3/4 angora :fnis:
Jeg har selv bestemt navnet. jeg ville gerne havde noget for en gangs skyld der ikke var dansk ,sødt og nuttet. Derfor blev det Tutnakhamon. Efter en Ægypitisk konge jeg altid har væet helt vild med..

Her er han

Han er 8 uger gammel lige nu. Jeg glæder mig sindsygt til at få ham her hjem :fnis: <3
Han er den sidste avls han jeg skal havde, så nu skal jeg havde mine 4 hvalpe med hjem..

PiaLyng

sikke nogen lækre hvalpe du skal have :love:<3!

Bawa

hvor er han dog bare en sød lille uldtot! :D
tillykke med ham!

Julie

Peewit

Ihh.. Hvor er han flot. :love:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret

Tillykke med ham søde :)

Katrine

Hvor er han lækker  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Soelberg`s SUN ferret

misundelig...............hvem mig NIX  :nej:

han ser dejligt ud

Namilla

Nu er det virkelig ikke for at være en flueknepper, men den egyptiske konge staves Tutankhamon... (i øvrigt blev han gift med sin søster...bare et random fact)

Black Diamond

Skriver jeg det forket? Jeg skriver Tutnakhamon, hvor er fejlen? Men jeg har stavet det ud fra en side på nettet om ham.Så jeg går ud fra det staves rigtig og jeg har har skrevet forkert her på siden :fnis:
Jeg kender godt historien om ham. Jeg er bare vild med Ægyptisk oldhistorie og derfor var det passende for mig at kalde ham noget i den stil. Jeg har udover det to billeder af ægyptiske konger på min væg her hjemme..Det ene er af ham <3

Namilla

du bytter om på a og n...

Cumulus-ilderavl

Hehe, han er rigtig fin, en rigtig egyptisk Farao Tutankhamon, vi glæder os at se ham herske lille Danmark <3mMen rigtig mange gange tillykke med ham

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ej hvor er han fin. Tillykke med ham, og smadder fint navn..

AlisVolatPropiis

Han er da bare vidunderlig snuske :D