Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

De første dage med Maiya

Startet af Katrine, 18. August 2009, kl. 16:05

Katrine

Nu har jeg haft Maiya siden fredag, en sød ildertøs, med bid i :P (ej det er klart blevet bedre en første dag.)
Det går ok sammen med Bamse og Loppen, Loppen var i de første par dage efter hende, specielt fordi Maiya hvæste og bed hende, men nu lade loppen hende være, nu er det så bamse der er lidt efter hende, han forstår slet ikke at hun ikke er interesseret i at lege med ham  :lol:

Fra føste dag hvor Maiya for det meste gemte sig bag bakken eller hulen og var klar til at hvæse lige så snart nogle nærmede sig.

Hun er MEGET mere rolig nu, og jeg blev slet ikke bidt i går og er heller ikke blevet det i dag :D
Men hun er skisme svær at tage billeder af for hun har ikke ro i den bagerste del.

Bamse

Loppen
Ildere: Loppen & Bamse

Bawa

hold op hvor er hun flot kaslejne :)
og tillykke med hende, hehe ..

Malene

Tillykke med din nye pige! :D

Jeg er helt vild med det sidste billede af Loppen. Sikke en flot maske :love:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Sikke nogle dejlige billeder <3 Hun er godt nok lang i pelsen. Og det sidste billede af Loppen er virkelig pletskud wow :fnis:

Julie

tillykke men hende :D super flot maske Loppen har!

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Soelberg`s SUN ferret

Åh hvor er det skønt at se billeder af Maiya.
Dejligt at det trods alt går bedre med bideriet. Hun var godtnok noget rystet over dyrlæge besøget  :o
Maria hun er jo angora  <3