Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt nyt herfra... Dem her vil du ikke gå glip af!

Startet af Pipvig, 20. August 2009, kl. 22:37

Soelberg`s SUN ferret

WOW hvor har de da bare forandret sig enormt meget. Ginger er da blevet en prop  :dans:

De ser ud til at stortrives hos dig, så skønt at se  <3

Det ender vist med at vi må komme over og besøge dem en dag  :ja:

Pipvig

Når man ser på det første billede jeg så af Viktor og man sammenligner med dem her så ligner det en hel anden ilder.
Han har præsteret at skifte farve fra en dag til en anden. :lol:

:lol: Jo hun har da nok taget en smule på, men jeg synes det klæder hende :)

Soelberg`s SUN ferret

ja det trængte hun bestemt også til. De 2 kære kræ var noget udmarvet da de kom hertil  :(

Bawa

hvor er det bare nogle rigtig herlige billeder pipvig  :love:

Pipvig

Mange tak Bawa :)

Randi... Du kan tro de er blevet (og altid har været) nogle dejlige dyr. Den første godbid bliver hapset men derefter går det stille og roligt nu... Jeg frygter ikke længere for mine fingre ryger med. :lol:
Viktor kan passe sin pels nu og han er bare så flot og dejlig at røre ved. (det er ikke for at prale men jeg er bare så stolt af ham). Ginger får lov at lege med nu, men hun er helt klart sin egen lille pige, der kommer hen og tigger godbidder og ellers kun sådan rigtig kommer når hun vil kæle eller bare lige for at sige hej, når du er her stadig. Men der er fast følgesvende på når man går på toilettet eller i køkkenet. :lol:
Som sagt før, tak Randi, det er bare så skønne dyr. :)