Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Også nyt herfra

Startet af Black Diamond, 22. August 2009, kl. 20:47

Black Diamond

Nu er mine hvalpe ved at være 4 månder gamle, så jeg tænkte det var på tide med lidt nye billeder af dem.. Der er lidt mange ,da der er 5 hvalpe at tage af, men jeg håber i holde det ud..

Tutankhamon  <3 (det staves sådan på hans stamtavle, derfor er det det han hedder  :fnis:)
Tut er ved at være en stor dreng. Han havde nogle hårde uger lige efter jeg fik ham, men nu er han rigtig ved at komme efter det og har ikke tid til sin mor mere :'(. Nu vil han bare lege og banke William. De leger så godt sammen nu..

Den anden dreng, William, eller willy som jeg kalder ham. William er 4 månder gammel nu. Han er en meget sød og rar dreng. Han har en utrolig kropsbygning , og ikke en muskel sidder forkert på ham. Han er også ved at være en stor en nu. Han har taget omkring 500 g på siden jeg fik ham for lidt over 2 månder siden. William vil gerne være venner med alle, og han har en utrolig psyke og er virkelig en drøm at være sammen med.

"Lille" Willy  <3

Klara <3 Klara er omkring 3½ måned nu (lidt mere) Hun er ved at falde utrolig godt til her. Hun kan/ vil bare ikke forstå et nej. siger man nej til noget bliver hun stædig og så begynder en længere kamp om hvem der bestemmer og hvem der er den stærkeste. Klara er udover det en lille pige med krudt i rumpen. Hun løber virkelig hurtigt og jeg har været ved at træde på hende flere gange ,når hun kommer susene forbi. Hun er alle vegne på en gang. Men slet ikke som felina var.. Men klara er utrolig sød og meget kærlig. (jeg må lige undskylde der ikke blev så mange billeder af pigerne, de var dem jeg tog flest af, men halvdelen blev dårlige :X)

Klara

Emma  :love: er søster til Klara, men de ligner ikke hinanden så meget mere ,som da jeg lige fik dem. Emma er den lille søde der nok er den af pigerne der har knyttet sig mest til mig. Hun kan godt lide at løbe rundt i sofaen når jeg sidder der. Hun bider mig faktisk aldrig , heller ikke i leg. Jeg har faktisk kun haft meget få opdragelses oplevelser med dem alle sammen.. Ca en uge eller 2 så var de færdig med at bide og provokere.

Emma på også 3½ måned.

Og så min lille Kida  <3 Kida er den af dem jeg har haft størst problemer med. Hun er svær at komme ind på livet på da hun ikke vil jeg røre ved hende med mindre hun giver mig lov. Hun er glad og virkelig en kopi af Felina som hvalp. Og jo hun har allerede været oppe og slogs med en kat, og skvattet i lokkumet flere gange. Alt hvad man ikke må det skal prøves. HUn har også en ide om at man kan gnave sig fri når man skal havde klippet negle. Hun har sine egne ideer om alt. Men jeg er sikker på hun bliver en fantastisk pige når hun bliver ældre og mere moden..

Søde kida  :fnis:

Det var sådan lige det jeg havde i denne omgang. Tak fordi i kiggede med  8)

Anne

cibatuchsi

PiaLyng

Smukke er de alle sammen  :love:! drengerne må godt komme herhjem og bo :-$

Katrine

Hvor er de smukke, især Kida  <3
Ildere: Loppen & Bamse

tzari

sry for off topic men hvor har du købt det bord henne  :ot: :link:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Det er et meget gammel bord, mener det er 8 år gammel og det er købt i Ellos!

Pipvig

Pia, det kan de altså desværre ikke for de skal byttes med min kat sammen med Felina og Piberenseren.... Men hvis du er sød så får du Kida... Nej hende vil jeg også have.... Men du må gerne holde....

De er bare så skønne alle sammen :love:............. *MIG HAAAAA'* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:  *Hapser alle sammen og gemer dem i jakkelommen*

Julie Stuhr

Jeg er helt skudt i William  :-$

Julie

Bawa

hvor ser det bare ud som om de hygger sig :D

PiaLyng

PiPvig- stjæler du også Willy  :o ? hmm! jeg er bare en lille smule misundelig

Soelberg`s SUN ferret

ja smukke det er de bestemt  <3

lille_jill

William er da for kær  <3

Pipvig

Pia... Jeps... Dem alle sammen... *ggg* ;)