Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Seng fra Føtex (ildergodkendt)

Startet af Malene, 24. August 2009, kl. 20:59

Malene

Jeg var lige i Føtex og så de havde sådan nogle hunde/kattesenge på tilbud til 50 kr. og tænkte at jeg lige ville dele tippet :) De er 60 cm. i diameter og 11 cm. høje og de havde også en blåternet variant. Sengen er godkendt af Ichabod og Hector, der allerede nu ligger og sover i den, selvom den står midt ude på gulvet :fnis:

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Den er nu ellers pæn.. Bare Chucky dog ville sove i noget andet end den dumme gulvspand!

Bawa

EJ!!!!! skal helt sikkert ud og finde en i morgen!!!
tuuuuusind tak for tippet malene :D hvor ser den lækkre ud <3

PiaLyng

sådan en havde jeg også engang til Felix 8)
Men så fik hunden lov at låne den og nu er den splittet af og ligge spredt ude i haven :X

cibatuchsi

ej hvorfor har vi ikke en føtex her i byen.

Line

Dem har de nu haft i nogle måneder efterhånden, men ja... de er ny lækre at se på :)

Malene

Jah, jeg sagde heller ikke noget om at det var en ny vare :P Men det er noget nyt de er på tilbud, for jeg har tit stået og kigget på dem og de plejer at koste 100 kr.

Pipvig

Hey kunne da være at jeg skulle få min mor til at daffe i Føtex... Her har vi kun Kvickly (som min mor godt nok har omdøbt til Føtex men jeg tror ikke det er noget de selv er med på) og Bilka....

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Citat fra: tzari Dato 25. August 2009, kl. 21:45
Ej den ser lækkker ud  :dans:

Den er lækker - afprøvede den selv, fordi jeg faldt over sådan en :lol:
Jeg må egentlig købe sådan en - nu hvor Basil har ædt den.

Malene

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

I bilka har de en kattetønde til 130 ,- lidt ala den kirstensdyrebutik har på tilbud til 249,-

Mine synes den er sjov, glemte bare at tage billeder  :X

Bawa

nu har jeg også fået købt mig en :P
kumo har sovet i den heeeeeeele natten <3

Barky

Citat fra: lille_jill Dato 24. August 2009, kl. 21:00
Den er nu ellers pæn.. Bare Chucky dog ville sove i noget andet end den dumme gulvspand!

Måske du kan gøre gulvspanden lidt pæn og sengeagtig??

Jeg har en masse senge herhjemme. Men det eneste der duer ifølge mine ildere er de runde senge fra Starshineferrets.... Så dem jeg har 2 af nu.. Med planer om at købe flere når muligheden byder sig.
Bla bla bla.... Hilsen Julia