Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min nye dreng, Cerulean

Startet af Malene, 31. August 2009, kl. 17:02

Malene

Jeg har jo fået en ny dreng, så ham bliver jeg da også lige nødt til at vise billeder af! :D
Han er bare SÅ skøn <3 Han har gået sammen med mine "gamle" drenge lige siden vi kom hjem lørdag aften, og har stadig ikke været oppe og slås med dem for alvor :D

Sara (Starshineferrets) med Ceruleans mor, Adria <3

Der gik ikke mere end 24 timer, så fandt jeg dem i hulen sammen :D

Vi går lige rundt og snuser til alle ting :lol:

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

hvor er han bare super flot  :o

tzari

ej bider de andre i ham han er helt snasket  :P Ej han er da gennemført skøn :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Hvor er han flot :love:
Tillykke med ham <3

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Starshineferrets

Naaaaaaaw mormors bäbis  <3 Så underbara bilder!! Tack Malene :)

Malene

Jeg synes også selv han er super flot og dejlig, men jeg er måske ikke helt objektiv :P Jeg er bare faldet pladask for ham. Han sover de mærkeligste steder, som bag ved tisbakken og ovenpå bedrollerne (som på de billeder hvor han ser træt ud) :fnis: og så løber han efter Ichabod, bider ham i nakken og lader ham jagte ham :lol:

Jeg har lige tre mere. Hans øjne lyser godt nok lidt :P men jeg synes bare han ser så fin ud :-$

lille_jill

Idamusen

helt enig. skøn dreng du har fået  dig der :)

Cille

NemoToft

Han er dælme nice. Fed farve....

Masa

en meget meget smuk lille critter  :D

Bawa

Malene

Mange tak :D Jeg er også bare så glad for ham.. Bortset fra når han stjæler ting og løber ind under sengen med det :lol:

AlisVolatPropiis

Jøsses.....nå men eh....han kan desværre ikke deltage på VIF...og slet slet ikke i samme klasse som min dreng!  :lol:

Han er simpelthen vidunder smuk  :D