Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ensom og forladt

Startet af ilderhjemmet, 10. Oktober 2009, kl. 21:27

ilderhjemmet

" Hej gamle madmor

Du har købt mig og min søster i en dyrehandel evt. zoo city for ca 4 uger siden, vi fik et nyt hjem og vi glædede os til at lære jer at kende , men du ville os ikke, du anede ikk' hvad en ilder er så du opgav os bare, mig lukkede du ud i rådhusdammen i Albertslund, jeg er kun en hvalp og jeg kan ikke klare mig i naturen når jeg er så lille, jeg er ca 10-12 uger, du var ligeglad med mig - du har børn - ville du også lukke dem ud i rådhusdammen når du bliver træt af dem eller ikke kan magte dem- jeg har også følelser og lige nu føler jeg mig meget ensom og forladt , hvis jeg har bidt dig og dine børn er jeg meget ked af dette, men jeg ved ikk' bedre før jeg er blevet opdraget, har jeg tisset og skidt der hvor jeg ikke måtte undskylder jeg også dette, vidste jeg ikk' bedre, det skulle du også ha' lært mig, jeg ville så gerne men du smed mig ud som affald, lige nu er jeg bare bange, ensom og forladt, men jeg ved at folk herude leder efter mig i håb om at finde mig, jeg håber at nogen finder mig i live for jeg vil så gerne leve lige så vel som du vil livet sammen med dine børn.

Min søster ved jeg, er kommet til et hjem hvor hun har det godt, hvorfor fik jeg ikk' chancen? hvorfor smed du mig ud? hvorfor afleverede du mig ikk' samme sted som Filine? så havde jeg jo også en chance for livet.

Kære gammel madmor, jeg håber du læser dette indlæg og tænker dig godt om næste gang du anskaffer dig et dyr, det har vi bare ikk' fortjent, hverken mig eller andre dyr, for jeg er vist nok ikke den første du gør det af med, jeg håber virkelig din samvittighed har lidt et stort knæk - men jeg er vel kun et dyr "

Ja undskyld hvis indlægget er lidt rodet, men jeg er bare så rasende, skuffet og dybt frustreret over at man kan behandle et dyr som affald.
Vil lige tilføje at jeg kender fornavnet og ved at vedkommende bor i Albertslund og lige så snart jeg får flere oplysninger om hende, melder jeg hende for dyremishandling.

Vi har indenfor 3 uger taget 2 ildere til os pgr. af ovenstående, folk køber en ilder, for hvor er den sød og ser dejlig ud og tror at det er et marsvin, hamster eller en sød lille hundehvalp.

Kan vi /ilderforeningen ikke snart få oplysninger om ildere ud i den virkelige verden????

Nanok elsket og savnet

Nanok Elsket og savnet
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Malene

Nej, hvor er det bare forfærdeligt! Jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste det :(
Hvis det ikke var fordi jeg hader Albertslund når det er mørkt, var jeg straks taget ud og lede. Men det gør jeg i morgen! Håber virkelig det lille pus bliver fundet hurtigst muligt :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ilderhjemmet

Vi leder også efter den imorgen, har været ved rådhusdammen og søgt i nogle timer idag, vi har kontaktet alle vi kender i Albertslund og bedt dem henvende sig til os hvis den bliver set. Håber bare ikk' at det er for sent
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Katrine

Så forfædeligt.  :(

Jeg mener at ALLE dyr skal forbyrds at blive solgt i dyrhandler, derfor undgår man impulskøb, forkerte oplysninger osv.
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

HVor er det bare frygteligt!!  :'(

PiaLyng

Jeg sidder og bliver lidt rasende og ked af det! det er jo grotesk!

Black Diamond

Jeg er rystet  :o og muldlam.. Stakkels lille pige :'( Gud hvor jeg håber i snart finder hende. Stakkels lille pus.

Pipvig

Totalt mundlam... Det gør man bare ikke!!!!

FerretParadise

Hvor er det bare forfærdeligt, jeg sidder her med tårer i øjnene. :(
Hvordan kan nogle mennesker være så grusomme?
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Vi har søsteren til ovennævnte ilder, vi fik hende i fredags, da hun blev afleveret hos vores dyrehendler i Albertslund jeg forstår så bare ikke at den anden ilder ikk' også bare blev afleveret samme sted istedet for at blive sluppet løs.

Ord kan slet ikke beskrive de følelser vi havde eller fik igår, men mit/vores danske sprog var ikke særlig pænt og det er rystende hvordan folk åbenbart kan behandle dyr på

Soelberg`s SUN ferret

fy hvor skulle hun skamme sig  :@

Pipvig

Bawa

fik det helt dårligt da jeg læste det :(
hvordan kan folk få sig selv til sådan noget?
håber snart du får flere oplysninger om hende, så hun kan blive meldt!

hvis jeg boede tættere på, havde jeg også ledt!
håber der er nogen der finder den lille stakkel snart! <3

ilderhjemmet

Bawa: kan godt se at der er et stykke vej fra Århus til Albertslund :)

Julie

Nej den ejer har godt nok ikke vidst en skid om ildere, siden hun bare lukker dem ud i naturen. Hvor er det bare svineri!