Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sort ,Sort og Sort, med lidt hvidt i..

Startet af Black Diamond, 14. Oktober 2009, kl. 15:41

Black Diamond

Jeg har en forkærlighed for sorte dyr. Jeg ville lige ligge lidt billeder af mit sorte Guld..

Min smukke Tutankhamon.. Han er ved at være en stor dreng, og faktisk helt utroligt også begyndt at LIGNE en Ilder :fnis:..

Tvilling A.. Tykke Emma. Største delen af hendes dag går med at æde. Hun er ved at være en tung pige. Og det ser meget komisk ud. Men hun er meget mørk og de to søstre (Klara og Emma) ligner hinanden som to dråber vand..

Tvilling B.. Lille fine Klara.. hun blev taget på sængen og var ikke så vild med at "mor" skulle tage billeder.. Den hvide kladt ved siden af hende er det der skulle være en angora dreng.. men han har en dårlig hår dag for tiden :fnis:.. Angora ,hva er det nu det er??

Nu lidt hvidt ...

En lille Kida.. Glad som altid :dans:, men ikke helt tryg ved den der ting mor har der.. Den skulle undersøges først 8)..

Min nye hvide Ilder.. forvanlings ilder.. sort uden hale om Sommern , Og hvid og med hvid hale om Vinteren.. Den var sort sidste år, men det må være ny mode med hvid hale i år.. Fiona Krystal <3

Julie

Cille

De godt nok ikke til at kende forskel på.
Fiona ligner så stadig en lille tyksak og farven er hun heller ikke blevet enig med sig selv om endnu :fnis:
Godt med underlig ilder der ikke ved hvad farve de er

Black Diamond

Citat fra: Cille Dato 14. Oktober 2009, kl. 15:50
De godt nok ikke til at kende forskel på.
Fiona ligner så stadig en lille tyksak og farven er hun heller ikke blevet enig med sig selv om endnu :fnis:
Godt med underlig ilder der ikke ved hvad farve de er

Nej jeg havde også mit hyt med at kende billederne fra hinanden. derfor den Overtekst  :fnis:

Tja jeg syndes ikke Fiona er en tyksak mere , det forsvandt sammen med smerterne da hun kom hjem fra dyrlægen. Hun er mere slank nu. Men det med vinter/ sommer tøj. Hun har totalt tøjkrise hele tiden. Men det kom bag på mig med den hale.. for sideste år var hele kroppen HELT hvid med enkelte sorte hår. Og halen var kul sort. I år er det omvendt. hvid med sort pels og helt hvid hale..

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Bawa

Emma er godt nok blevet stor :D
De er så super flotte Maria. Heldige dig <3

Black Diamond

Ja hun er.. Hun blev vejet i dag.. Hun er helt oppe på 1040g nu :fnis: Tror vi har fundet en ny Hval GG

Bawa

Citat fra: Black Diamond Dato 14. Oktober 2009, kl. 18:52
Ja hun er.. Hun blev vejet i dag.. Hun er helt oppe på 1040g nu :fnis: Tror vi har fundet en ny Hval GG
OOOOOH MY GOOOOD!! og jeg synes min sheila er tyk :fnis: hun vejer omkring 850 gram.

Black Diamond

Det er måske også ved at være en smule flovt :fnis: Men på den anden side.. Fiona der er flere cm mindre end Emma var oppe på 1100 g sidste år. Men stadig noget af en vægt. Men man kan ikke se det på hende som sådan.

Bawa

ja okay :fnis: .. man er jo som man er hehe. men hun er stadig smuk <3

Stubba

wow! hvor er de mørke flotte.
jeg er dybt forelsket! <3

heldige dig, som har dem.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Vh. Marianne

Black Diamond

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor er de lækre alle sammen. er al¨tså også lidt forelsket i de helt sorte! selvom jeg ikke selv har en! Kan ikke sige andet end lækker lækker. og ihh  hvor jeg dog missunder dig. ;)