Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Jezebel på efterårstur

Startet af FerretParadise, 29. Oktober 2009, kl. 16:46

FerretParadise

Jeg har idag været på en lille tur med Jezebel, det var super hyggeligt, og vejret var dejligt.

Ann Hillerslev.

cibatuchsi

f**k nogen gode billeder Ann.
hun er bare så SMUK

FerretParadise

Tusind tak. :)
Jeg synes dog ikke hun er så køn for tiden, hun er i pelsskifte, og trænger til at tage lidt på.
Ann Hillerslev.

Masa

Katrine

Hun er altså bare så speciel smuk  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Oktober 2009, kl. 16:50
Tusind tak. :)
Jeg synes dog ikke hun er så køn for tiden, hun er i pelsskifte, og trænger til at tage lidt på.

Hihi ja hun er da ved at få sin lille vintermaske igen,er hun ikke.. Klara har også fået vintermaske eller så godt som. Det er virkelig nogle gode billeder Ann, du er bare så god til at tage billeder af dem i naturen!!!

FerretParadise

Tusind tak Maria. :)
Jo Jez er ved at få sin lille vintermaske, noget som jeg synes klæder hende ret godt. <3
Ann Hillerslev.

Tilo

Dejlige billeder og smuk smuk tøs, efters åres farver klær jez rigtig godt :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Black Diamond

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Oktober 2009, kl. 18:04
Tusind tak Maria. :)
Jo Jez er ved at få sin lille vintermaske, noget som jeg synes klæder hende ret godt. <3

Ja det er bare så sødt til hende <3

Cille

Sikke nogle skønne billeder.
Sidder og overvejer om jeg skal ud og gå tur med en af mine og lave sådan en omgang efterårs billeder :)

Bawa

Det er nogle SUPER gode billeder :love:
og .. jamen .. hun er jo bare bedårende! <3

Julie

dejlige billeder. hun passer rigtig godt ind i landskabet med efterårets flotte farver

Sølvsten

AlisVolatPropiis

Smukke dejlige super feminine skønne Jez  <3

Og godt kameraarbejde :D

Maria Amanda