Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

lidt billeder

Startet af cibatuchsi, 30. Oktober 2009, kl. 19:48

cibatuchsi

fik taget lidt billeder i går, desværre er det langt fra alle billederne der blev gode, så anton, tulle og hannibal må i lige tænke jer til i denne omgang

anaya: mor hvad laver du med den dims

anhuras: mon de opdager jeg lusker vel

anhuras: ej gider ikk ha taget billeder

anhuras: hannibal bare kom frem de kan ikk se os

hannibal: er du sikker? gider ikk ha taget billeder

malou: ja jeg har ikk fået skiftet pelsen helt. men har da ikk en hel hanekam mere

FerretParadise

Hvor ser Malou bare sød og kær ud. :)
Jeg ville ønske at jeg kunne se jeres albinoer lidt bedre. ;)
Ann Hillerslev.

Malene

Årh nogle lækre bamser :D (jeg tror jeg bliver nødt til at eje en albino engang :-$)
Malou ser bare rigtig kær ud  :love:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

cibatuchsi

ja albinoerne er lidt svære at se. men de var godt nok oz svære at tage billeder af. i går var første gang de fik lov at hilse på anhuras(udover anaya der går sammen med ham) og nøj hvor hele lejligheden lugtede af prutter...griner

Malou er oz en køn bette pige. og plejer at være rigtig sød, men syntes lige hun skulle hoppe op og bide mig i går den ¤"¤/&%(/%&/#&, lige på min delle...griner
men hun er tilgivet. regner med det var af jaluxi pga jeg sad med daniel. for hun plejer godt nok ikk at være sådan...

Amazing Ferret

AlisVolatPropiis

Ham Anturas er da lidt lækker...bumbumbidumdum for selvom han var lille var han noget så pæn...*nynner mini max*

skønne billeder af en noget usamarbejdsvillig flok :lol: -Hannibal billedet er sååå sødt :D

cibatuchsi

tusind tak skal i ha.
ja anhuras er en flot dreng selvom han bare er en bettefis.

Julie

Bawa