Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad har jeres kræ lavet i dag?

Startet af lille_jill, 22. Oktober 2008, kl. 20:20

Minority ferrets

De har sovet alle 4 :) Santo og marlon i sengen og de to andre i buret ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

mette11

Mine har været ude og lege...så har de været inde og hjælpe mig med at sortere vasketøj og lægge rent sengetøj på osv...og så har Mallow spist lidt af min søster da hun var her en tur. Ind imellem har de taget lure...Sigi på sin foretrukne plads mellem sofaen og puffen (der er meget varmt på gulvet der nemlig og hun er varme-søgende) og Mallow i transportkassen. Hvorfor jeg egentlig render og køber senge til dem, ved jeg sgu ikke! Lige nu sover de, men jeg regner da med at de vågner igen i løbet af aftenen og skal lege lidt med far Jonas...

ninaliv


KittAnderson

venustrus har bollet bollet bollet bollet bollet ooog bollet.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_jill

Chucky har fået medicin, sprøjte i nakken, recorvery og sovet. Amina har forsøgt at vække Chucky og derefter gået i seng igen.

Anne

Tofta og Meep stod på klaveret og jeg satte mig på stolen, så stillede de sig begge med poterne på tangenterne for at komme over til mig og spillede en perfekt firklang, hessel og jeg var ved at brække os af grin! Mine ildere kan spille klaver, det gad jeg godt at jeg havde optaget

mette11

Jeg får nu at vide at mine ildere har været ude og lege med vand i morges med Jonas...de havde åbenbart sagt til ham at de skulle med på badeværelset mens han skulle i bad, så det kom de jo!!

PiaLyng

Sovet, spist, sovet, skidt foran døren, Leget, sovet, spist rotter.
Og achmed parrede en død rotte O.O...

Lenac

sovet, spist, drukket, skidt, lavet ballade og sovet noget mere  <3
xoxo Malene <3