Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Er alle velkomne på DIF-udstilling?

Startet af SilverDragon, 4. November 2009, kl. 20:57

cibatuchsi

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 23:02
Jeg tror slet ikke i forstår hvor seriøst det er det der sker......i har en ide om at personen er udelukket fordi man ikke kan lide hende.....NEJ HUN LAVER BALLADE OG TRUER FORENINGEN...det kan da ikke være så svært at forstå
nej det er ikke svært at forstå. og som der tidligere er blevet skrevet er det nok ikke sidste gang.
hvis personen er ked af at blive udelukket de forskellige steder burde h*n tænke lidt mere over hvad det er h*n går og laver.

PiaLyng

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 23:02
Jeg tror slet ikke i forstår hvor seriøst det er det der sker......i har en ide om at personen er udelukket fordi man ikke kan lide hende.....NEJ HUN LAVER BALLADE OG TRUER FORENINGEN...det kan da ikke være så svært at forstå

det har du sørget for at nævne mange gange.
Og jeg tror alle har forstået hvad hun har gjort.

Amazing Ferret

Citat fra: PiaLyng Dato  4. November 2009, kl. 23:08
Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 23:02
Jeg tror slet ikke i forstår hvor seriøst det er det der sker......i har en ide om at personen er udelukket fordi man ikke kan lide hende.....NEJ HUN LAVER BALLADE OG TRUER FORENINGEN...det kan da ikke være så svært at forstå

det har du sørget for at nævne mange gange.
Og jeg tror alle har forstået hvad hun har gjort.

Så forstår jeg ikke helt hvorfor folk bliver ved  :P

Black Diamond

Næ heller ikke mig??? :X Er den meget længer?? Hun her truet foreningen mere end en gang. Hun er ikke velkommen, som udstillier eller som publikum. Ikke fordi der er nogen der ikke kan lide hende, KUN fordi hun her truet foreningen. Ikke andet!!

Cille

I bund og grund er der slet ingen grund til den her tråd.
Det er helt op til Dif og personen ved udemærket godt at at man nok ikke lige var så velkommen.
Men det er den debat personen må tage med Dif og ikke med stråmænd.
Havde det været en ganske simpelt træf havde der såmænd været den samme ballade fra denne person.
Det beklageligt,men personen må til at indse at man bare ikke kan vade rundt på folk og tro alt bliver godt igen hver gang.

Winther Ilderen

Jeg har i dag modtaget en e.mail fra D.I.F om jeg er ekskluderet fra dem og jeg ikke er velkommen på udstilling eller andre arengementer de afholder.

For mig og se er det ikke en åben udstilling det her når der foreligger et forbud for mindst 1 person. Så formoder D.I. F ændrer deres udstilling til en lukket og ikke mindst ikke anoncerer med championcertifikat når udstillingen ikke er åben for alle som der står på deres hjemmeside.

Der er delte meninger om hvem der er sket og hvem der laver ballade, har da en del smser fra en person hvor det er mig der bliver truet og ikke omvendt.

Desuden blev jeg eksluderet på et grundlag der ikke var gyldigt i sin tid, der blev afholdt en ulovlig gerneralforsamling, men se det er jo en hel anden snak. Har da en hel del bevismateriale liggende efterhånden.

Winther Ilderen

Det er DIREKTE LØGN det der bliver skrevet jeg har ikke truet nogen forening, er det nødvendigt kan admins her se nogle andre ting fra en af de største ballademagere herinde som efterhånden har fået så mange til og hade mig.

FerretParadise

Det er stadig en åben udstilling, da det ikke kun er en lukket gruppe der kan deltage.
Så intet skal laves om, der kan stadig blive uddelt certifikater.
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 23:09
Citat fra: PiaLyng Dato  4. November 2009, kl. 23:08
Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 23:02
Jeg tror slet ikke i forstår hvor seriøst det er det der sker......i har en ide om at personen er udelukket fordi man ikke kan lide hende.....NEJ HUN LAVER BALLADE OG TRUER FORENINGEN...det kan da ikke være så svært at forstå

det har du sørget for at nævne mange gange.
Og jeg tror alle har forstået hvad hun har gjort.

Så forstår jeg ikke helt hvorfor folk bliver ved  :P
Citat fra: Black Diamond Dato  4. November 2009, kl. 23:12
Næ heller ikke mig??? :X Er den meget længer?? Hun her truet foreningen mere end en gang. Hun er ikke velkommen, som udstillier eller som publikum. Ikke fordi der er nogen der ikke kan lide hende, KUN fordi hun her truet foreningen. Ikke andet!!

Det er da forståeligt folk bliver ved :)
Der nogen som ikke ved hvad/hvem i "hænger ud" :)

cibatuchsi

Citat fra: Winther Ilderen Dato  4. November 2009, kl. 23:16
Det er DIREKTE LØGN det der bliver skrevet jeg har ikke truet nogen forening, er det nødvendigt kan admins her se nogle andre ting fra en af de største ballademagere herinde som efterhånden har fået så mange til og hade mig.
admins herinde har intet at gøre med DIF´s beslutning.

Amazing Ferret

Citat fra: Winther Ilderen Dato  4. November 2009, kl. 23:16
Det er DIREKTE LØGN det der bliver skrevet jeg har ikke truet nogen forening, er det nødvendigt kan admins her se nogle andre ting fra en af de største ballademagere herinde som efterhånden har fået så mange til og hade mig.

Er det mig du mener? Du må godt nævne mit navn hvis det får dig til at føle dig bedre

Winther Ilderen

Nu er det simpelthen nok, injurier har jeg set fra en hel del af mod min person. Jeg har ogle bevismaterialer og en helt anden version end den i beskriver her. Pågældene personer som bliver ved og injuriere min person vil blive retsforfulgt, mere har jeg ikke og sige så snak i bare videre. D.I.F og andre personer vil blive retsforfulgt tror godt de personer godt selv ved hvem det er . Jeg besvarer ikke spørgsmål her og skriver ikke mere. Men går videre med sagen til rette instans.

Black Diamond

Citat fra: Winther Ilderen Dato  4. November 2009, kl. 23:16
Det er DIREKTE LØGN det der bliver skrevet jeg har ikke truet nogen forening, er det nødvendigt kan admins her se nogle andre ting fra en af de største ballademagere herinde som efterhånden har fået så mange til og hade mig.

Tror du stadig at det er *denne person* person der er skyld i det GG

Winther Ilderen

Printscreen er taget af disse tråde og vil komme med til advokaten en tur, det var mit absolut sidste ord herinde.

Barky

OKAY....!!!! Alle der IKKE vil holde jul med mig bliver RETSFORFULGT!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia