Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Fiona Krystal- Min utrolig smukke pige

Startet af Black Diamond, 7. November 2009, kl. 13:38

Black Diamond

Jeg syndes lige jeg ville dele nogle billeder af min lille smukke pige i hendes vinterpels. Hun er faktisk nu helt hvid, der er kun nogle små mørke dækhår på midtten af ryggen der gør udfaldet til Silver lige nu. Hendes hale er ogås meget lys. Der er også igen nogle små lysegrå hår der gør det hele.
Jeg er overresket over hvor smuk hun er. Det er helt vildt at se hende når hun kommer ud af buret. Hun bliver lyser og lyser hele tiden <3

PiaLyng

billed nummer to er godt :love:
hun er rigtig fin !

Julie

hun er godt nok smuk. jeg er også helt vild med det 2. billede :D

Black Diamond

Tak skal i havde... Jeg fik lige nogle flere af hende :dans:

Og så må jeg lige undskylde den dårlige kvalitet. Det er ikke det bedste kamera. Håber jeg snart få råd til mit eget..

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Soelberg`s SUN ferret

Black Diamond

Tak skal i havde :dans: Jeg syndes også hun er helt utrolig smuk. Og hun er virkelig sådan en sød pige. Er spændt på hende til df.. sidste fik hun en 4 plads.. Og der havde hun fedthale!! Så jeg er spændt på det. Men hun er oppe mod nogle af de smukkeste silver piger jeg kender så den bliver svær :S

Men grund nok til at jeg valgte hende som nr 7 og ikke Felina :fnis:

Bawa

Sølvsten

Julbert

NannaMB

Anne

Shamua

Vh. Marianne

Black Diamond

Hun er meget smuk på de her billeder. Men hun er altså kamelion. Hendes lyse pels er ved at blive en smule gul nu >:|. Skøre pige (venus gen ??)