Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt billder fra en søvnig søndag

Startet af Emils far, 8. November 2009, kl. 16:12

Emils far

Her er lidt billeder fra en trist og grå søndag (udenfor) mens dyrene hygger inde

Cashmere i kendt positur

Jeg har nogen flotte poter, og min maske er også ved at være fin

Mono og Cashmere nyder livet

Og så kom Emil også...øhh madfar ham Cashmere giver mig tæsk altså...godt at han sover

Se nu at blive ferdig med det der fotol***. Jeg vil væk herfra...

Mvh.
Lars

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt at se billeder af de kære drenge. :)
Tusind tak Lars.

Cashmere er ved at få sin vintermaske, han ser godt ud igen, det er jeg glad for. :) Hvor han dog ligner sin mor Luna. <3
Og hvor er Emil bare blevet en smuk dreng. <3
Smukke FerretParadise dyr, skriver jeg med stolthed.

Du har nogle meget dejlige drenge der Lars, Mono står også mit hjerte nær, han er en speciel dreng, men super dejlig.

Tak igen. :)
Ann Hillerslev.

Julie

Wauw for nogle smukke dyr! Har altid været helt vild med Cashmere. Om nom nom nom <3

Black Diamond

Hvor er det nogle smukke drenge du har  <3

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Jeg får lyst til at ligge mit hovede på i den runde seng, sammen med de 3 drenge, og slappe lidt af. <3
Ann Hillerslev.

nok

herre ufair at i har ilder...
jeg har endelig fået lov til at få en, men kan først få den til sommer... DET ER LANG TID AT VENTE !! ;D hehe

AlisVolatPropiis

Åh for fanden...underskønne Cashmere -den dreng vil altid have en speciel plads i mit hjerte og vil altid være en af de ildere jeg måler andre ildere efter!  <3
Smukke Mono som har vist hvad en god ejer kan gøre for en ilder :D og Emil...brormand :D

Virkelig dejlige ildere :D Billeder og...jeg ville også gerne putte med dem

Bawa

Sølvsten

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!

NannaMB

Åhhh hvor er de bare kære. >:|

Er personligt vild med Cashmere ;P