Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mine ilderes store "lille"bror....

Startet af Barky, 9. November 2009, kl. 18:05

Barky

De kære små ilderdyr er vist lidt mere udmattede i øjeblikket end normalt..

Årsagen er deres nye lillebror.. Han er drøn irriterende og vil hele tiden lege...!














Okay... Heldigvis bliver han også træt ind i mellem... :)




Men mine kære ildere skal sq nok klare det.. Selvom den unge Gryderet går efter de gamle. SÅ er de gamle ikke helt pensionister endnu!

"Kom an Kat!"


"Du er færdig Gryderet!"



Veteranerne holder taktisk møde.. Når deres lille "morfar" er overstået!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie

dejlige billeder. det er virkelig fantastisk at se hvordan katte og ildere kan komme overens med hinanden :D

tzari

Hvis han blvier for meget vil firefox gerne låne ham. HUn vil meget gerne lege med katte men de synes hun er LIIIDT for overgearet  :lol: Hvor er de kære  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Maria Amanda

Hvor er det bare nuttet! :lol:
Jeg har længe forsøgt at overtale min kæreste til at vi skal have kat - De her billeder lokkede ham vist lige lidt mere i den rigtige retning. :fnis:

Barky

Vivian jeg tror måske ikke at Firefox og Teddy skal lege sammen... Hun vil gerne i løbetid, han er på nippet til at være kønsmoden... *G*
Hvis de lidt yngre måske.. *G*

Tusind tak.. Jeg er også rigtig glad for at de hygger sig sammen, især nu hvor Teddy ikke har en katteven her.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

:lol: Sikke en skøn tråd. Den fik virkelig smilet frem her :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Hvor er de bare søde sammen.
Og jeg kan se at Sirius har fået hår, det er jeg glad for. :)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Sikke en dejlig tråd <3 <3. Dejligt at se det kan lykkes at få en lille "tiger" ind i familien med sine dyr.
Uha nu vil jeg bare endnu mere havde en kat :'(

lille_jill

Den kat er SÅ griner.. han skal sgu opleves i virkeligheden. Jeg var virkeligt mundlam.. Hvorfor er min egen mølædte kat ikke sådan?

Barky

Taaak.! I er alt for venlige ved Gryderetten, det ender jo med at han får høje tanker om sig selv.. (han ville så være den eneste, vi andre her på residensen har ikke alt for høje tanker om ham *G*)

Ann - ja, det er langsomt på vej med skiftet til vinterpels... ;) Og det er super dejligt, så ser han ikke så syg ud længere... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie Stuhr


Anne

han ser sød ud, men man skal ikke lade sig narre! Han spiser opladere!

Sølvsten

#12
Hold da op nogle dejlige billeder

Bawa

Hvor er det bare nogle dejlige billeder :D
Især det hvor han har lagt sig i deres hængekøje <3

AlisVolatPropiis

Tonser Teddy Gryderet...som angriber triner og cigaretter....-dejlig kat :D