Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilderhjemmets længe ventede billeder

Startet af Pipvig, 11. November 2009, kl. 00:43

Pipvig

Her er de så...

Tak for sludderen... :)

smukke dyr  <3 for filan hvor er den tynd!!!

lille_jill

Det køkkenbord kender jeg!!! ...og smukke dyr :)

Bawa

Jeg kender ikke køkkenbordet, men dyrene ser dejlige ud :D

PiaLyng

Julie

ilderhjemmet

De 3 første billeder, udover anlægget, er ny ilder, ham vi lige har fået i pleje,                                                                                               de 2 næste er Plato (lille fis), han var underernæret da vi fik ham, han har taget ca 600 gr på siden slutningen af august.
De 5 næste billeder er igen af ny ilder, så man kan rigtig se hvor tynd han er.
De sidste 6 billeder er af Filine som vi har haft i ca 1 måned hun har taget 200 gr. på

De sidste 5 ballademagere skal vi nok tag' billeder af

PS Tusind tak for hjælpen Pipvig  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Åh hvor er han bare tynd, godt at han er kommet hjem til jer, så han kan få den bedste pleje. :)
Jeg er også vild med jeres volier, men det ved I jo godt. ;)
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Ann: Vi er selv lidt bekymret for ny ilder, giver ham ducksoap nu og væske i sprøjte, han er stadig dehydreret og spiser ikke meget.

Tak for jeres pæne ord om vores dyr
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Pipvig

Selv tak... (Og i lige måde)

Jeg sad og fik ondt i maven da jeg så de billeder af den lille ny. Krydser fingre for at han klarer den.

knus til jer begge to.

ilderhjemmet

cibatuchsi

kan kun være enige med de andre. fy føj hvor er den bare tynd.
men de er også bare utrolig kønne.

AlisVolatPropiis

Puha hvor er den bare tynd :( men det er heldigvis jer han er endt hos, i har, som det jo også kan ses, et skide godt tag på ildere. Og at opfede. Jeg krydser alt jeg har for den lille fyr der...

Ellers er det godt nok dejlige dyr. :D og fedt fedt fedt udeanlæg :D

Barky

Puha han ser forfærdelig ud ham den tynde.. Jeg glæder mig til at se billeder af ham næste gang, fed og glad!

Filine er godt nok fin.. Hendes blaze er nærmest som et lyn?
Bla bla bla.... Hilsen Julia