Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Der kom en pakke i går...

Startet af Mewz, 11. November 2009, kl. 12:29

Mewz

Siden min kæreste jo er sergent (sekondløjtnant, faktisk) besluttede jeg at kræene skulle have militærtema i det lille, midlertidige sovebur.

Røg afsted på Ebay, hvor jeg fandt sælgeren LittleFeetFerretBoutique (LFFR), som sælger mange forskellige sæt med forskellige temaer og farver.

Jeg faldt for et i farverne camouflage/camel, hvor der fulgte tre hængekøjer - én af dem med to dobbeltforede lommer i, en sovepose og en kurv samt et par stykker legetøj. Dertil fulgte der kroge med til det hele.

Det hele er hjemmesyet, foret med lækkert, blødt flis og har tætte, små holdbare syninger og tåler vask ved 60 grader.

Tror det bliver rigtig sejt med et temabur. Nu mangler jeg bare en army-kattebakke dertil.  :fnis:

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

FerretParadise

Gud hvor er det flot, det er jeg helt vild med. :)
Hva måtte du af med for det?
Ann Hillerslev.

Mewz

Det blev vidst lidt under 300 kr. inkl. porto, som var næsten lige så dyr som selve varen, desværre. Ellers havde det været virkelig billigt - men synes stadig ikke det er galt for alle de ting i så fin kvalitet. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Mewz

Citat fra: lille_jill Dato 11. November 2009, kl. 12:38
http://www.littlefeetferretbedding.org/apps/webstore/ ?

Jep. :) De sælger bare også tingene på Ebay, så man ofte kan score dem lidt billigere - eller i hvert fald skippe portoen. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor er det fedt!... lige noget for min kæreste, ham er også i mili som overkonstabel! Hehe det må jeg vise ham!

PiaLyng

ej hvor fint :D
jeg har selv "army" tema - dog køber jeg det hos Lux-shoppen :-$
Og så har jeg købt en Mørkegrøn / "army grøn" kattebakke til dem :P

Bawa

Anne

Hold da op hvor billigt! Og så ser det jo også virkelig lækkert ud!

Barky

*G* jeg har haft mili-tema i nogen år efterhånden.. Er dog ved at gå fra det igen.. Men tror at jeg har 10 mili-soveting til buret. *G* Mindst... Der er jo også alt legetøjet...

Sengetøjet ser super fedt ud! :D Tillykke med det!
Bla bla bla.... Hilsen Julia