Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

Black Diamond

Jamen jeg forstrå det bestem også godt. Det er slet ikke det. Og det er ikke for at give nogen skylden for noget.

Sølvsten

Jeg kan sagtens forstå I ikke har penge, Men det er ikke mig der har bestemt datoen.

Og hvad er nu det med skyld??? Jeg forstår intet af det.

Starshineferrets

om ni kan vänta tills senare i kväll, så finns det kanske ett annat sätt vi kan lösa det hela på, så att alla blir nöjda :)

Sølvsten

Det lyder godt Starshineferrets!

Anne

Det vil jeg vente spændt på :)

FerretParadise

Ja jeg venter også spændt. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

ok. nu har jag pratat med Maria (hungry ferrets). Och det är OK att ni betalar den 1 december. Men eftersom Hungryferrets trotts allt är ett företag, så måste det ske på följande vis:
Varje person som vill ha foder får gå in på www.hungryferrets.se och under "beställ" göra en beställning, sedan klickar ni i "Annat, ange hur nedan." och skrivet ungefär  "hämtas i DK, betalar den 1 december".
Sedan kommer ni att få ett mail som innehåller en faktura, som ni sedan betalar. Däremot kan ni inte hämta ut fodret förräns ni har betalat.
Hur ni gör med kostnaden för frakten får ni själv bestämma med Leo, rufus og Vera :)

Ett annat tips är att ni kasnke går samman när ni skall betala och gör en gemensam inbetalning, för att minska bankkostnaden, men det må i selv om :)

Hoppas att ni förstår hur jag menar annars är det bara att fråga :)
Maria kommer att åka ner och leverera det foder som blivit beställt nu på Lördag, så hon behöver ha eran beställning innan dess.


Sølvsten

Utrolig flot service!

Black Diamond

Tusind tak Sara.. Det var rigtigt sødt af dig at gå ind i det :love:

Jeg er desværre ikke så god til svensk, så har jeg forstået det rigtigt at det vi har bestilt kommer med på lørdag og vi kan betale d. 1 ?? Eller skal vi ind og bestille det nu?

Starshineferrets

för att säkert få det foder ni har beställt här i tråden måste ni gå in på hungryferrets sida och lägga en order, så att ni sedan kan få en faktura :)
sen kommer det fodret att tas med till Malmö på lrödag, och ni kan hämta ut det efter att ni har betalat :)

FerretParadise

Jeg tror dersværre jeg bliver nødt til at springe helt fra.
Ikke fordi jeg ikke vil købe fodret, men fordi jeg ved at jeg skal betale 220 kr for at sende pengene til Sverige, og så bliver det pludselig ret dyrt.
Så vil jeg hellere vente til en eller anden udstilling hvor jeg kan købe det.

Jeg beklager hvis jeg på nogen måde har lavet problemer. :(
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

det var därför jag föreslog att ni skulle gå ihop och att en person betalar in alltihop på en gång, så att ni bara får en bankavgift :) är ni flera stycken så blir det inte många kronor per person.

Sedan kan jag säga som parantes som inte använder vitalin innan, att det är ett betydligt bättre foder än vad som finns att tillgå i DK, och det varar betydligt längre, än sämre iller foder.

Starshineferrets

för övrigt tror jag att man kan göra en EU betalning, och då kostar det ca 50 SEk iaf i sverige... vill minnas att när jag betalade till VIF var det något liknande.

Anne

Det er virkeli flot service. Jeg er ligesom ann ikke interesseret i at skulle betale det ekstra, men jeg vil lige se om jeg ikke kan låne pengene og overføre til Leo, rufus og Vera som det først var planen. hvis der da er en der vil tage mit foder med stadig til udstillingen i jylland?

FerretParadise

Jeg "tømmer sparegrisen" og spriger med så. :fnis:

Så jeg skal bare ha konto oplysningerne af Leo, rufus og Vera, så sætter jeg pengene ind imorgen.

Jeg kan også stadig godt tage fodret med til dif udstillingen. ;)
Ann Hillerslev.