Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

HURRA:)

Startet af Stef89, 19. November 2009, kl. 10:06

Stef89

Så fik jeg lille "Pomfrit" hjem igår aftes.. Men jeg har omdåbt hende til Cookie :)
Hun er hvertfald ikk 20 uger, nøj hun er godt nok lille, 541g?
Vil skyde på hun er 13-14 uger..
Hun har heller ikk mødt andre ilder før(hvilket jeg fik at vide)
Så hver gang Chili og Coda kommer kommer lidt for tæt på, skriger hun op og løber væk..
Det kommer vel nok med tiden?? Når de to andre leger går hun hun og ser på dem, også når de spiser, så tror faktisk hun er interesseret nok i dem.. Men en lille kær pige :love:

Sølvsten

Rigtig  <3 telig til lykke med hende!

cibatuchsi

Citat fra: Stef89 Dato 20. November 2009, kl. 11:40
Så fik jeg lille "Pomfrit" hjem igår aftes.. Men jeg har omdåbt hende til Cookie :)
Hun er hvertfald ikk 20 uger, nøj hun er godt nok lille, 541g?
Vil skyde på hun er 13-14 uger..
Hun har heller ikk mødt andre ilder før(hvilket jeg fik at vide)
Så hver gang Chili og Coda kommer kommer lidt for tæt på, skriger hun op og løber væk..
Det kommer vel nok med tiden?? Når de to andre leger går hun hun og ser på dem, også når de spiser, så tror faktisk hun er interesseret nok i dem.. Men en lille kær pige :love:
de har da haft hende til salg som 20-ugers længe, så hun burde i følge dem da være omkring de 23-25 uger.
men ja vægten er godt nok ikke særlig høj, men nu er det jo heller ikke alle ildere der er lige store. men vil vædde med i hurtigt får hende op i vægt...ss

Peewit

Tillykke med hende.
Glæder mig til at se billeder af den lille prinsesse. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Stef89

mange tak :) det var bar Chili var 20 uger da jeg fik hende, og hun var hvertfald dobbelt så stor..
Men kan da sikkert godt være det er mig der lidt pyldret heheh :fnis: