Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

hva er der værd og vide om ilder inden køb

Startet af miss-eleina, 23. November 2009, kl. 21:49

Peewit

Afhængig af tidspunkt og dag, så vil jeg da meget gerne være med. :) Det er altid hyggeligt at hilse på jer andre.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julbert

Lyder hyggeligt - kunne da være lidt sjovt at se hvem der ellers sidder ude bag skærmene, har kun mødt én herinde fra :)
Men Miss-eleina, du må lige se på det og så må vi se om vi ikke kan få arrangeret noget :)

Black Diamond

En anden ting du kan gøre er at gå ind og se på hjemmesider fra os her på forumet. Ved der er flere af os der har en Info side på vores hjemmesider hvor du kan læse om når man vil havde ilder..
Du kan få et link til min. Men der er også mange andre af os der har sådan en info side..

http://www.emmadyhr.dk/

Bawa

Jeg ved også at Vivian har en info side :D
Så kan du læse lidt frem og tilbage på både hendes og Maria's
Der står jo ikke de samme ting.

http://www.phoenix-ferret.info/

miss-eleina

det ville være rigtig hyggelig jeg kan sådan set alle ulige uger og aftener der kan jeg ikk sige noget andet end en uge frem og den her uge er også rimelig booket da jeg skal en del det er jo lige op til jul så alle vil havde en til og hjælpe med gaver og andet :/ men hvis det er har jeg ingen faste planer næste uge ud over en af dagene som dog ikk er fastlagt enddnu :)

Julbert

Jeg kan sikkert også nok finde en tid i næste uge hvor det kan lade sig gøre - og så har jeg muligvis og fået en ny i flokken, skal måske ud og kigge på en lille pige på fredag, så det ser jeg frem til hvis det bliver til noget! :)
Men bare så vi har noget at gå ud fra, så kan vi starte med at sige onsdag? Så kan du jo finde ud af om du kan og Peewit kan se om hun kunne have lyst og tid dér. Kan ingen onsdag, så prøver vi jo bare at finde en anden dag.

miss-eleina

kan vi sagtens jeg holder onsdag fri :D og så kan vi snakke sammen om det mandags om hvor vidt peewit(staves) kan :D jeg virkelig fremt til det:) men tænkte på om det er okay jeg tager kæresten med da han også gerne vil se dem lærer lidt mere :D