Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

My og Joa

Startet af Anne, 23. November 2009, kl. 22:49

Sølvsten

Black Diamond

My har altså bare det kæreste ansigt :love: Jeg har altid været vild med hende. Altså som standart :fnis: Joa, er bare så skønd. Hun minder mig igen og igen om Felina som lille. Det gør mig lidt blød at se hende <3
Udover det syndes jeg bestemt det er nogle gode billeder. Og husk lige at du har anbefalet mig et kamera som det der  :lol: :P

ilderhjemmet

super gode billeder af skønne og smukke dyr  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Bawa

Lækre billeder :D
Du har sådan nogle flotte dyr Anne.

Anne

julie: jo joa er blevet lidt lysere, ikke meget, men det gør alligevel en stor forskel, jeg synes det klæder hende godt.

Trine: Du hører jo også så meget om dem at det ikke er et under du har det sådan :P

Leo, rufus og Vera: mange tak :)

Maria: jamen det er også et ok kamera, hvis man synes de der billeder er ok. Men det er jo ikke et spejlrefleks. Desuden er billederne taget i halvmørke i min stue om natten, det plejer ikke at tælle på plussiden

ilderhjemmet: mange tak :)

Bawa: Tusind tak :D

NemoToft

Hejsa.
1000 tak for billeder. My og Nemo ligner da hinanden helt vildt. Især når de sover. Hun er cute  :love: My ser yngre ud end Nemo, og det er da ikke så ringe  :) Joa er lækker. Jeg kunne godt blive lidt lun på den helt mørke skinnende pels  :D
Så mangler vi et billede af Felix??
Knus Dolly.

NannaMB