Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ego Og Marcell.

Startet af NannaMB, 24. November 2009, kl. 21:36

Starshineferrets

så söta. älskar sista bilden!

Sølvsten

Rigtige søde begge to og et godt navn du har valgt!

NannaMB

Mange tak for alle de søde kommentare :)

Julbert

Hold op nogle bisser Ego har! :D
Men ja, som alle andre skriver ser de bestemt rigtig herlige ud :)

NannaMB

Hehe ja er de også :) Men Marcell er nu godt nok lidt for glad for at spise mig og familien :) Heh
Men det er bliver bedere.

AlisVolatPropiis

Åh!....altså jeg siger det tit og nu siger jeg det igen...Pastel hanner er og bliver bare det dejligste....og ham Marcell der er godt nok et smukt eksemplar o.O Og din Ego er nu også skønherlig :D -de to drenge ser allerede ud til at være et mægtigt fint makkerpar...og du skal nok blive glad for Marcell når han er blevet lidt mindre teenager og mere rolig :) -plus ildere gerne tjekker deres ejere af den første tid :)

Tillykke med ham :D du har nu to vidunderlige drenge der nok skal blive rigtigt glade for hinanden :D

NannaMB

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 25. November 2009, kl. 15:59
Åh!....altså jeg siger det tit og nu siger jeg det igen...Pastel hanner er og bliver bare det dejligste....og ham Marcell der er godt nok et smukt eksemplar o.O Og din Ego er nu også skønherlig :D -de to drenge ser allerede ud til at være et mægtigt fint makkerpar...og du skal nok blive glad for Marcell når han er blevet lidt mindre teenager og mere rolig :) -plus ildere gerne tjekker deres ejere af den første tid :)

Tillykke med ham :D du har nu to vidunderlige drenge der nok skal blive rigtigt glade for hinanden :D

Mange tak :) Men grunden til jeg fik Marcell. var fordi ejeren var bange for ham. :)  Men det er blevet bedere. og er allerede meget glad for ham. Når han ikke lige sætter tænderne i en bliver han også nusset rigtig meget.