Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Går amok på støvsuger!

Startet af NannaMB, 26. November 2009, kl. 00:06

NannaMB

Jaah har jo fået den her "lille" nye på 4 måneder, som vejer 300 gr mere end Ego.
Så skulle jeg jo lige gøre rent i dag og støvsuge og jeg er vant til at Ego forsvinder automatisk når jeg starter støvsugeren.
Men havde jo ikke lige tænkt over Marcell. Så imens støvsugeren er startet og jeg lige skal fjerne noget. Finder marcell ud af det er rigtig sjovt at lege med støvsuger slangen. :)  Da jeg så skulle tage den fra ham gik han amok og satte sig i min finger. Av Av.
Dumme ilder - men sjove er de sku.

Godt han er så stor ellers var han sku nok endt inde i støvsugeren. :D

lille_jill

Pas nu på! For nogen år siden var der en ilder som døde, da den fik hovedet fastklemt i en tændt støvsuger.

NannaMB

Citat fra: lille_jill Dato 26. November 2009, kl. 00:09
Pas nu på! For nogen år siden var der en ilder som døde, da den fik hovedet fastklemt i en tændt støvsuger.

Jeg passer skam på. Havde bare ikke tænkt over han kunne finde det intrassant. Fordi Ego stikker af så snart jeg tænder støvsugeren.
Så det er jeg jo vant til indtil jeg fandt ud af hvad Marcell gjorde han blev også hurtig javet ind i sit bur. Indtil jeg blev færdig.

Cille

Mange ilder finder støvsuger ret sjovt...men man skal passe på de ikke bliver suget fast,men det mest hvis det er rør uden mundstykke.
Mine kan godt li at jeg "støvsuger" dem(igen med mundstykket på),det skide sjovt synes de.
Har haft en enkelt der sad på min støvsuger når jeg støvsugede fordi det var sjovt at blive kørt rundt :fnis:

NannaMB

Citat fra: Cille Dato 26. November 2009, kl. 00:44
Mange ilder finder støvsuger ret sjovt...men man skal passe på de ikke bliver suget fast,men det mest hvis det er rør uden mundstykke.
Mine kan godt li at jeg "støvsuger" dem(igen med mundstykket på),det skide sjovt synes de.
Har haft en enkelt der sad på min støvsuger når jeg støvsugede fordi det var sjovt at blive kørt rundt :fnis:

Heh det lyder sku ret sødt.
heh der var mundstykke på. Men blev ret så chokket da jeg er vant til Ego er skide bange for den. Og gemmer sig oppe under sofa'en når jeg støvsuger. Men han er jo heller ikke helt normal. :)

Bawa

Mine kan godt lide når jeg fejer :D ..
Har sådan en grim hvid kost med mønster og lyserødt "hovede" ..

Støvsugeren er også et hit - i hvert fald hos nogle af dem.

Shamua

Mine er også med mig når jeg støvsuger. Så leger de to mod en mod støvsugerhovedet.. lidt sjovt at se de hopper rundt og angriber  :fnis:

Vh. Marianne

Julie Stuhr

Mine bliver lukket i bur under støvsugning og gulvvask, ellers får jeg ikke fred til at få gjort rent.

Sølvsten

Jeg kan lige se en ilder der troner på en støvsuger og så bare bliver kørt rundt. Hvor må det se sødt ud.

NannaMB

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 26. November 2009, kl. 09:47

Jeg kan lige se en ilder der troner på en støvsuger og så bare bliver kørt rundt. Hvor må det se sødt ud.

Heh ja håber ikke det bliver Marcell. for min stævsuger har det med at vælte. :)

Cille

Det så også ret sødt ud,og kan da godt ærge mig at jeg dengang ikke havde digital cam,så man kunne have fået et billede af det.
Men det jo for sent nu,medmindre jeg kan lære en af de andre det trick :fnis:

Sølvsten

Må så indrømme at jeg prøvede her til aften med Leo. Det synes han overhovedet ikke var sjovt. Han elsker ellers støvsugeren og at blive kørt rundt i et tæppe.

NannaMB

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 26. November 2009, kl. 20:20
Må så indrømme at jeg prøvede her til aften med Leo. Det synes han overhovedet ikke var sjovt. Han elsker ellers støvsugeren og at blive kørt rundt i et tæppe.

heh ja marcell ha fundet ud af hvordan man slukker og tænder den. :) Så det tog lidt tid om at støvsuge i dag.

Black Diamond

Fiona og Felina er bange for støvsugerne. Men i dag var william sluppet ud af buret da der skulle gøres rent, de plejer ellers at være i bur når der bliver gjort rent..Men William syndes godt nok den støvsuger var sjov. Så han luskede efter hele tiden mens der blev støvsuget. Kosten.. Ja jeg gider slet ikke feje når dyrne er ude. 5 dyr der sidde foran og hopper fjollet rundt omkring kosten. Det gør det meget svært at få fejet noget sammen :lol:.

Shamua

Citat fra: Black Diamond Dato 27. November 2009, kl. 14:15
Fiona og Felina er bange for støvsugerne. Men i dag var william sluppet ud af buret da der skulle gøres rent, de plejer ellers at være i bur når der bliver gjort rent..Men William syndes godt nok den støvsuger var sjov. Så han luskede efter hele tiden mens der blev støvsuget. Kosten.. Ja jeg gider slet ikke feje når dyrne er ude. 5 dyr der sidde foran og hopper fjollet rundt omkring kosten. Det gør det meget svært at få fejet noget sammen :lol:.

:lol: Men det er jo sjovt at "feje dyrene" som jeg kalder det.. De syntes vist også det er pænt sjovt.. Vi hygger os med kosten engang imellem :)

Vh. Marianne