Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Billeder af vores dyr

Startet af lussingen, 30. November 2009, kl. 14:09

lussingen

Dette er Speedy, vores første ilder. Han er hybrid og bærer på mange måder præg af dette. Han er en skøn dreng, der dog helst vil være sammen med sin madmor. Han er dog også glad for at lege med de andre. Speedy er 2½ år.

Her er Loke, vores pragtfulde silver. Loke er også 2½ år og er en skøn, dejlig og mild dreng. Han er dog også en værre pjatterøv, der elsker sjov og ballade.

Her er så vores gamle ildertøs Muddi, aka Lykkemuddi. Hun er en sjov gammel dame på 5½ år. Hun har adopteret Speedy og tror at han er hendes hvalp.

Dette er Minnie. Hun er angora og er 3½ år. Minnie er den mest blide og kærlige pige man kan tænke sig.

Sidst men ikke mindst, så er der Inani. Hun går under navnet kællingen, dog er det kærligt ment. Hun har dog til tider et lidt løst tandsæt, men mener det ikke i nogen ond mening. Hun er også 2½ år.

Til sidst lidt blandede billeder herfra.

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Bawa

HOLD DA OP! :o
Du har virkelig nogle smukke dyr!
.. Jeg sidder og bliver helt misundelig :-$ ihhhh.

FerretParadise

Hvor ser Speedy dejlig ud. <3
Jeg er glad for at se billeder fra dig, det sker jo ikke så tit.
Skønne billeder. Jeg elsker at ilderne er hele familiens interesse, og at I alle elsker dem. :)
Ann Hillerslev.

Julie Stuhr

lussingen

Tusind tak for de søde ord om vores dyr. De er dejlige hver og en, og har hver deres særlige plads i vores hjerter.

Ann: De er nemlig hele familiens interesse. De er en del af familien og der er ingen af os, der kunne forestille sig et liv uden ildere. Stig og jeg var også enige fra starten om, at det skulle være vores allesammens kæledyr. Vi er alle faldet pladask for dem. Jannich er blevet bidt mange gange, især af Speedy, der er lidt sær, men han elsker ham ubetinget alligevel og tager ham op og nusser med ham, selvom han risikerer at få et hak. Stig elsker at lege drengelege med dyrene, og de elsker ham for det. Det er også gerne Jannich og Stig der deler godbider ud :fnis:
Vi er heldige og føler os meget taknemmelige over, at vi har fået disse pragtfulde dyr ind i vores "flok".  <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Mette -Jeg synes bare du har den skønneste flok ildere....og så smukke! men min største ros vil nok altid gå til Jannich...som virkelig er den SEJESTE unge jeg har kendt til når det kommer til ildere :D :D :D

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret

lussingen

Tusind tak for de søde ord.

Trine: ja, Jannich er en sej knægt. Han har fået nogle ordentlige hak igennem tiden, men alligevel elsker han dyrene højt. Der skal heldigvis mere til at slå ham ud. Han har jo ved selvsyn set, at selv trold kan tæmmes (Speedy).

Amazing Ferret: Ja, Muddi er bare dejlig. Hun er faktisk lidt atypisk at se på. Hendes ansigt er meget aflangt, og hendes hale buer fint opad :fnis: Men hun er den dejligste gamle ildertøs, med en kæmpe personlighed.

Julie

de ser bare rigtig dejlige ud