Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Et besøg i nærheden??

Startet af Netty, 30. November 2009, kl. 19:02

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sårn lige på falderæbet! Er der styr på de der ævleskiver?
Jeg kan tage en pose m. 20 med!

Katrine

Hov, jeg kan se atjeg har glemt at poste, jeg kommer desværre ikke, så i må have et hyggeligt træf :)
Ildere: Loppen & Bamse

Stubba

ja, er der noget vi skal have med :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm altså tror der var en anden udover mig der tog æbleskiver med så måske der er nok af dem!
Ved ikke om det ville være en ide at tage noget at drikke med???
ELlers så bare tage et eller andet spiseligt med hvad man nu lige har lyst til!

Stubba

jamen marianne (shamu88) spurgte mig idag om hun skulle tage dem med, for det fik hun aldrig svar på .. så det er altså bare lige så vi ved hvad vi gør. skal vi tage nogle med?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

NÅå okay. jammen det var ogsp shamua som jeg tænkte to en pose med! men hvis nui jeg har en pose med og i har en pose med. mon ikke så det er nok æbleskiver?

tzari

I tager bare noget guf med f det i har lyst til  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

Okay jeg køber lige nogle æbleskiver imorgen :)...

Tager også noget cola light med..

Vh. Marianne

Shamua

Er det nogle andre der også tager noget drikkelse med??..

Hvor mange dyr kommer der egentlig?? :)


Vh. Marianne

tzari

Donno finder jeg vel ud af. Men husk KUN dyr i er 100% sikre på ikke har tegn på mider gider ikke det pjank igen  :fnis:
Ved i om netty og hendes veninde kommer eller ej har sendt en pm med adressen til dem men kan se hun ikke har været online noget tid :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

#85
Lidt mærkeligt hvis de ikke kommer.. det var jo for deres skyld du holdte noget.... men ellers skal det nok bliver hyggeligt :).. Du har katte ikke? hvor mange katte har du egentlig?... kom til at tænkte på at nogen af de der kommer i morgen har katte allergi..

Vh. Marianne

tzari

4 stk indekatte jep. Så skal i huske medicin troede da alle vidste jeg havde 4 indekatte :o
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

Vidste ikke d havde katte før helle fortalte det.. men har jo aldrig været hos dig ;)...

Glæder mig til at se dine dyr... Elsker katte.. Har selv en stor hankat :)


Vh. Marianne

tzari

står da i samtlige af mine indlæg  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

hmm.. må være røget forbi min næse :P

Vh. Marianne