Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Et besøg i nærheden??

Startet af Netty, 30. November 2009, kl. 19:02

Anne

Jeg synes ellers tit tzari poster billedtråde med katte i :)

Shamua

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 00:39
Jeg synes ellers tit tzari poster billedtråde med katte i :)

Har ikke set det... har hun gjort det i det sidste to måneder?....

Vh. Marianne

Anne

Det tror jeg helt bestemt....

Shamua


Vh. Marianne

Line

Citat fra: Shamua88 Dato 13. December 2009, kl. 00:37
hmm.. må være røget forbi min næse :P

Det står I alle hendes indlæg der hvor nogle har et banner... Ude til højre i første linje :)

Shamua

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 01:33
Citat fra: Shamua88 Dato 13. December 2009, kl. 00:37
hmm.. må være røget forbi min næse :P

Det står I alle hendes indlæg der hvor nogle har et banner... Ude til højre i første linje :)

det siger så bare lidt om mig..: er egoist som ikke kigger grundigt på hvad der står skrevet med småt :P

Vh. Marianne

Line

Det kender jeg godt... læste det også først da det var hun skrev at det stod i alle hendes indlæg :)

Shamua


Vh. Marianne

Line

hehe... der var jeg lige 2 skridt foran dig ;)

Shamua

ja det er du hele tiden..hvertfald 2-3 indlæg foran....

Vh. Marianne

Line

niks... jeg er en time bagud skal du huske :)

Stubba

haha. jeg havde heller ikke set at hun havde katte :P så er jeg spændt på hvad dyrene siger til dem :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Citat fra: Rofus Dato 13. December 2009, kl. 09:10
haha. jeg havde heller ikke set at hun havde katte :P så er jeg spændt på hvad dyrene siger til dem :b

Tak.,... mailo kat godt lide katte.. eller har ikke noget imod dem ;) den bliver måske lidt usikker med rofus  :fnis:

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 13. December 2009, kl. 00:16
Donno finder jeg vel ud af. Men husk KUN dyr i er 100% sikre på ikke har tegn på mider gider ikke det pjank igen  :fnis:
Ved i om netty og hendes veninde kommer eller ej har sendt en pm med adressen til dem men kan se hun ikke har været online noget tid :S
Hmm jeg snakkede lige med hende igår på sms. og jun sagde hun ikke vidste om hun kunne nå det! Tilbød hende et lift og så aftalte vi hun ville skrive til mig hvis hun ville med!
NEj de sataner gider vi ikke! Var lige ved dyrlægen i sidste tirsdags og få vac. og tjækket øremidder på mine totter. der var heldigvis intet!

Stubba

mine har også fået kur mod det :D så her skulle der heller ikke være noget :D

Shamua88 - jeg er spændt på Rofus .. ellers er det godt jeg har 2 kasser med, så må han jo komme deri hvis han ikke kan styre det :P
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!