Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

to hanner sælges

Startet af Lea, 1. December 2009, kl. 06:17

Line

Tror ikke bare man kan melde sådan noget... Politiet skal jo finde aktiv mishandling på stedet som manglene foder, døde dyr osv... Tror jeg da?

Lea

Ang billeder prøver jeg at se om jeg kan komme forbi der imorgen og tage nogle billeder af dem :) gør hvad jeg kan ihverfald. men er ikke sikkert
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Der har altså været nogle ude og kigge ve hende? Så er det jo ikke nemt. Bare ikke rart når man ved dyrene lider og man ntet kan gøre :(

Anne

Lea. I morgen kunne vre genialt :D

Line

Nej... men der er mange steder hvor yr ikke har det alt for godt

Lea

Kan ikke gøre mere ved det udover at ja tage fat i hende selv men hjælper ikke desværre. :/

Gør hvad jeg kan med billederne :)

Desværre findes der mange steder hvor dyrene ikke har det godt.. men er bare så trist for dyrene har ikke selv valgt at være der. og kan ikke komme nogle steder :(
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Vi burde virkleig have en meget mere seriøs dyreværnslov her i dk!

Line

Ja... men det er jo ikke noget privatpersoner akn ændre

Anne

HVis der er mange nok privatpersoner, så jo. Vi har demokrati

Line

ja... men sådan fungerer det bare ikke altid

Anne

Jeg tror nu mere det er fordi der ikke er nok der går op i det, og fodi man i sidst eende må prioritere og de flest evil hellere have bedre børnehaver end bedre dyrevelfærd, sådan er det jo.

Line

på mange områder torr jeg faktik at DK er fremme i dyrevelfærd

Anne

Det er vi helt sikkert også! OG i et land som usa er dyrevelfærd godt nok meget langt fremme nogle steder, men prøv lige se se hvor dårlig velfærd er for mennesker der hvis de bliver syge...

Line

tror bare også der er mere forkus på produktionsdyr end kæeldyr

Line

kæledyr...

men nu ryger vi vidst off topic igen