Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

En december morgen med Zefyr og Luna

Startet af FerretParadise, 4. December 2009, kl. 11:32

Line

Når jeg kigger min i munden, sætter jeg hende foran mig, og løfter hendes læbe. Går ud fra man kan gøre det på samme måde?

FerretParadise

Citat fra: A_M_T Dato  4. December 2009, kl. 12:01
ahrr smart. men så kommer mit andet spørgsmål! hvordan i al Verden får du dine dyr til at sidde stille og åbne munden?????
Åh det er svært at svare på. Jeg børster ikke på indersiden af tænderne. Men de sidder pænt stille, og jeg holder så deres læber så jeg kan komme til tænderne. Det er ikke så svært, med lidt øvelse så går det fint.
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhh smukke smukke zefyr og bedårende Luna. Dine dyr er bare dejlige Ann. Jeg forestiller mig, at når du kommer med tandbørsten, så sidder de ligeså fint og viser bisserne frem :fnis:

Det er et super dejligt glimt Zefyr har i øjet, du skal bare dø og med mig under sofaen :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets


Shamua

Citat fra: A_M_T Dato  4. December 2009, kl. 12:01
ahrr smart. men så kommer mit andet spørgsmål! hvordan i al Verden får du dine dyr til at sidde stille og åbne munden?????

Hahah... det er vel smagen af tandpastaen der er god :)

Vh. Marianne

Julie

Dine dyr er så fantastisk smukke at det er lige til at tude over!

Stubba

Citat fra: Shamua88 Dato  4. December 2009, kl. 11:49
Bliver helt glad indeni af at se dine billeder :)...

hvor har du købt tandpastaen? jeg har lige købt tandbørste til venus... hun gider heller ikke kød... mangler bare tandpastaen.

what. tandpasta? børste tænder? :O hvorfor det? mit foder har sådan noget i som renser tænderne?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Malene

Sikke nogle dejlige billeder! Jeg elsker at se ildere der leger og har det sjovt :D

Alle mine spiser heldigvis ikke andet end BARF, så jeg har aldrig set skyggen af tandsten :dans:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Utrolig skønne dyr du har Ann <3
Det er vel som at børste tænder på et lille barn vil jeg tro. Udover de her måske ikke er lige så samarbejdsvillige..Ellers smart ide. Klar noget jeg vil overveje. Kunne være rat at slippe for alle de tandrensninger inden udstillinger hver gang. Hvis man kunne.. 
Men det der tanpasta. Skal det skyldes ud med vand, som vores?? Eller skal man bare børste med det og slut?

FerretParadise

Jeg tror ikke man kan få en ilder til at gurgle hals, og spytte vandet ud bagefter. :lol:
Nej det tandpasta er lavet til dyr, og de synker det bare. Det smager åbenbart godt.
Ann Hillerslev.