Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Maske forvandling

Startet af FerretParadise, 13. December 2009, kl. 00:40

Line

hmm... troede bare man vandt champion 1 gang og det var det... Så blev jeg så klog. Men tillykke til dem alle da :D

FerretParadise

Tak.
Ja så længe ilderen lever op til kravene der er for at stille som champion kandidat, så længe har den mulighed for at blive champion.
Zefyr og Lunas mulighed udløber nu her til nytår, da det så er 2 år siden de vandt deres bis og bim.
Så nu er det kun Jezebel der stiller som kandidat, og det kan hun hele 2010.
Ann Hillerslev.

Barky

Alma's kandidatur udløb i November. Kravene er anderledes for en Veteran. Det holder kun 1 år fra de vinder Bedste Veteran.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Okay... Det er da rart at blive klogere :) Så en ilder kan godt vinde champion senior fx 3 gange?

Barky

Ork ja.. Det har både Jezebel og Zefyr jo gjort. :) man kan også vinde flere hvis man er heldig.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ej Jezebel blev champion som junior og så to gange som senior. ;)

Jezebel er så 2 gange dansk og 1 gang svensk champion.
Zefyr er norsk, svensk og dansk champion.
Ann Hillerslev.

Line

okay... så tror jeg at jeg har forstået det :)

Anne

Jeg forstår godt hvordan det fungerer, men et eller andet ste d ville det give bedre mening hvis mna kun kunne blive det en gang

Line


Anne

Så kunne der eventuelt være en super champion ogås så man stadig kunne opnå noget, hvor man skulle ahve en champion for ta stille op, eller forskellige grader af chamipon

Line

man kunne måske nulstille? 1 champion vinding i junior, senior og veteran... Og super champion hvis man har alle tre?

Anne

Men man kan jo sagtens blive shampion selv om ens ilder ikke er blevet champion for junior. HVis det var slulle dte være lige for alle, selv om de ikke avde været med for start. Men det bliver nok ikke lavet alligevel, jeg synes bare det kunne give bedre mening, og så e rdet da også sjovere hvis man steg lidt i graderne i stedet for at få det samme igen og igen, synes jeg.

Line

TJah.... jeg ved det ikke... Synes bare generelt det er svært at vide hvordan og hvornår..

Anne

Ja det er det nok også...

Line

vidste fx ikke at veteran var veteran fra starten af det 5 år