Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mange nye billeder herfra

Startet af Amazing Ferret, 13. December 2009, kl. 16:46

Anne

Jeg er ok til at sige nej, ind til jeg får dyrene ind på livet. F.eks. Lua som vi desværr ekun havde kort. Da hun først havde været her et par dage så var hun blevet vores ilder og jeg kunne ikke forstille mgi hende hos andre

Amazing Ferret

Maria du har da ikke lavet nogle pasteller endnu  :fnis:

Line


Anne

Citat fra: Black Diamond Dato 13. December 2009, kl. 19:05
Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 18:57
(må hellere lige sige at både erika og maria har givet samme søde tilbud, så ingen er glemt <3 )

Hæhæ Anne, nu har jeg lige gjort så meget ud af at lave en pastel til dig :@ :lol: Jamen det er jo frit op til dig. Det ved du jo  <3

Jamen det er oså virkelig pænt af dig, men jeg ahde vst sat de andr eogså havde tilbudt det :) Jeg kunne nærmest have gratis ildere retsne af livet nu :P
Det er dejligt <3

Line

Ja... det va en hel utrolig reaktion :)

Black Diamond

Citat fra: Amazing Ferret Dato 13. December 2009, kl. 19:02
Jeg har lidt svært ved at sige nej  :fnis:

Det var jo slet ikke meningen jeg skulle have flere dyr end de 5 jeg havde i starten af året, men det fik Zaccai lige lavet om på  :lol:

Det er jo det der sker når man er/bliver opdrætter. Så må man tænke lidt fremaf også. Jeg vil ikke havde et helt ilderland her, men nu må jeg havde en ny avls han. og hvad nu hvis en af mine piger bliver syg eller noget. Det er nogle svære valg at tage. For man elsker jo sine dyr. Og derfor sælger man dem ikke bare når der komme rproblemer, som mange gør i udlandet. De to opdrætter jeg kender og også mange af dem jeg har kigget sider hos, skifter deres avls dyr ud en gang om året. Alle "gamle" dyr ud, og nye avls dyr ind. Men det kan jeg bare slet ikke.. Som at sælge Tut nu :P Nej  :love:

Anne

Jeg kan heller ikke sælge mine, jeg knytter mig fo rmeget til dem

Line

DEtforstår jeg heller ikke at nogen kan

Black Diamond

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 19:07
Citat fra: Black Diamond Dato 13. December 2009, kl. 19:05
Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 18:57
(må hellere lige sige at både erika og maria har givet samme søde tilbud, så ingen er glemt <3 )

Hæhæ Anne, nu har jeg lige gjort så meget ud af at lave en pastel til dig :@ :lol: Jamen det er jo frit op til dig. Det ved du jo  <3

Jamen det er oså virkelig pænt af dig, men jeg ahde vst sat de andr eogså havde tilbudt det :) Jeg kunne nærmest have gratis ildere retsne af livet nu :P
Det er dejligt <3

Ja det var også bare for sjov. Du siger jo du vil vælge med hjerter. Og jeg tror nu nok jeg skal komme af med dem alligvel. selvom det kunne glæde mig at se en lille peppe hos dig også  :P
Det er jo heller ikke ment sådan at du skal være ked af det overfor dem du vælger fra.  <3

Anne

I kan alle 3 komme af med alle jeres hvalpe uanset hvad, det er jeg slet ike i tvivl om! OG et eller anet sted så frarøver jeg en af jer nogle penge hvis jeg siger ja og det har jeg dte heller ikke godt med jo :)

Line

Erika: går det fint med sammenføringen?

Anne

Uanset avd såe r jeg utroligt taknemmelig for tilbudene og selvfølgelig også dem fra pernille og lene og for joa fra anitta :)

Line

Det var utrolig venligt af alle sådan at træde til..

Anne

Helt vildt. Og så går man og kritiserer ilderverdenen for at vre strid, men jeg skal love for at folk er der for en når man har brug for det <3

Amazing Ferret

Anne<<<< Du skal ikke tænke på det med pengene  :) Hvis pengene betød så meget, så havde jeg ikke tilbudt dig en hvalp  :)
Jeg ville være meget beæret over hvis du valgte en af mine hvalpe - jeg ved den vil blive elsket og passet i hoved og røv  :fnis:

Line<<< Nej desværre er sammenføringen mellem Velcro og mine tæver ikke gået så godt. Lina og Izzy HADER Velcro og hun bliver ædt af dem. Bindi er den eneste af tæverne der vil acceptere hende. Så hun går sammen med Kalle og Zaccai og det trives hun vist fint med