Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

lidt billeder af anhuras

Startet af cibatuchsi, 13. December 2009, kl. 17:18

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 19:17
Selvfølgelig.

Cibatuchi: ved du nogenlunde hvd der er i linien af farver og den slags?
fik af vide der er vildtfarvet og albino. og ingen fancyfarver.

Line

det lyder som en lovende linje :)

Anne

cibatuchi: det lyder da super godt! Fedt du går efter det :D (det samme som mig, hehe)

cibatuchsi

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 19:23
det lyder som en lovende linje :)

det håber vi også det er;)
og de hvalpe de får da ejer vi selv forældrerne self, og bedste forældrerne på morens side.  så de kan alle ses;)

Anne

Det er altså også rart man kan se dyrene hos opdrætter, det giver da lidt en sikkerhed

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 19:24
cibatuchi: det lyder da super godt! Fedt du går efter det :D (det samme som mig, hehe)
vi havde aldrig valgt ham vist der var andre farver i ham. da vi håber igennem denne linje at få en rimlig god albinolinje med tiden. (men ting tager jo tid;) )

Line

Det syns jeg også der mangler lidt i danmark...

Anne

Jeg synes faktisk der er vildt mange der plduselig har albino, men det er bestemt helt fint når det er god elinier :)

Line

Ja, men jeg synes der er mange der ikke rigtig er tavler som sådan på

Anne

Af albinoerne? Jeg må indrømme jeg går mest op i mit eget

Line

Anne

Nå ok, jamen det dur jo nok ikke at diskutere andres avlsdyr herinde så må jo bare tro dig på dit ord

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 19:31
Jeg synes faktisk der er vildt mange der plduselig har albino, men det er bestemt helt fint når det er god elinier :)
ja vi syntes også der er begyndt at dukke vildt mange albinoer op nu, men ja de er sku også lækre

Anne

Jeg elsker også albinoer, men jeg må indrømme at efter jeg fik JOa er jeg virkelig begyndt at savne at have en pastel, selv om albinoen nok er min yndlingsfarve.

Line

det er de i hvert fald når man først har vendet sig til dem :)