Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Okay har fået mig en junior strandet hval

Startet af Cille, 13. December 2009, kl. 21:44

Black Diamond


Cille

Har du dem alle med?... jamen du har da ikke alle tilmeldt,har de så fået lov at komme med som gæster

Anne


Black Diamond

Ja, hvor skulle jeg næsten ellers gøre af dem??.. Det går jeg da ud fra. (kommer sikkert en mail lige om lidt om at jeg ikke må GG)

Black Diamond

Èn gæst.. Hm.. Jamen det må jeg lige finde ud af så >:|

Anne


Line


Amazing Ferret

Du må kun tage 1 burkammerat med - jeg har spurgt om jeg måtte tage 2 med, men det måtte jeg ikke, så jeg går ud fra at du ikke får lov til at tage 4 med

De andre må du jo have hjemme, ligesom os andre der har flere

Black Diamond

Jaaaa meeen.. Jeg skal bo hos Randi og havde da regnet med at tage dem alle med, de kan jo ikke sidde der hjemme hele weekendten.. Hmm.. skal vi stemme om hvem af de sidste 4 jeg skal havde med som burkamerat :)

Anne


Line


Amazing Ferret


Line

det synes jeg er mest ansvarligt i hver fald

Anne


Cille

Jeg har overvejet at tage colombo med som gæste ilder,men kommer godt nok an på hans brunst tendenser :fnis:.
Havde lovet Randi og Michael at de kunne møde ham,fordi de bare skal møde en ilder der har så fedt et navn som colombo :fnis:... men er han hormon ramt,mere end han er nu,så skal han ikke med.(de andre kan stadigvæk med tøser og de snittet uden de øver :fnis:)