Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dejligste pastel mangler et nyt hjem

Startet af Sulle, 13. December 2009, kl. 22:30

Black Diamond


Danja

Ihhhhhhhhh jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha!!!!!

Men min fornuft siger mig at jeg ikke må (og så bor jeg også i jylland og der er lidt lagt at køre) Selvom at jeg har pengene til at købe ham, så synes jeg ikke at jeg vil risikere at få flere dyrlægeudgifter - har i forvejen 2 ildere og en hund som jeg skal kunne betale dyrlæge for hvis de skulle gå hen og blive syge...

Nøøøj hvor er det da træls at skulle være fornuftig og voksen  :(

Håber at i finder et rigtigt godt hjem til ham, han ser dælme godt nok lækker ud!  :)

Anne

Både min kæreste og jeg synes han ser bedårende ud, men der står jo man skal forvente noget af en sammenførsel og det orker jeg næsten ikke igen, når det er så besværligt med My. Men jeg tror jeg venter og ser om ik en anden snupper ham, eller om fristelsen bliver for stor.
har jo som sagt også en veninde som måske kunne være interesseret

Sulle

Citat fra: CarinaNielsen Dato 13. December 2009, kl. 23:55
ja desværre .. og man kan vel ikke betale ham til den første.... :(

Hej Carina
Nej det kan man ikke desværre. :(

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

rimif

årh han er sød. er han kastreret?? jeg vil så gerne have en pastel igen, men ved ikke om gamle fritz vil have en ven, han er noget bange for andre ildere, nok fordi han er en tøsedreng som altid bare er blevet slæbt rundt med af de andre.
kan man have sin anden ilder med hvis man evt ville se ham og så se om fritz løb "skrigende" bort? ville nok gerne have en mere, men det skal fritz jo være med til at bestemme.

Peewit

Hvorfor skal han lige befinde sig så langt væk. :(
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

CarinaNielsen

for dælen da.. . jeg har bare ikke sovet i nat fordi jeg lå og tænkte på ham.. men jeg har ikke pengene det er det der er problemet.- :/
Basserne fra Herning. :)

Julie Stuhr

Jeg prøver at overtale min kæreste på livet løs :/

Sulle

Citat fra: rimif Dato 14. December 2009, kl. 09:08
årh han er sød. er han kastreret?? jeg vil så gerne have en pastel igen, men ved ikke om gamle fritz vil have en ven, han er noget bange for andre ildere, nok fordi han er en tøsedreng som altid bare er blevet slæbt rundt med af de andre.
kan man have sin anden ilder med hvis man evt ville se ham og så se om fritz løb "skrigende" bort? ville nok gerne have en mere, men det skal fritz jo være med til at bestemme.

Altså hvis du spørger mig må du bestemt gerne have Fritz med ud at hilse på ham så de kan mødes på neutral grund til at starte med. Men jeg synes du skal ringe derud og snakke med dem, jeg er som sagt først på arbejde i weekenden, og hvis du har mulighed for at komme derud før ville det jo være det bedste.  :) Du er selvfølgelig også velkommen flere gange hvis det er. Hvis nu du får fat på en der af en eller anden grund skulle sige nej, så skriv lige en pm til mig, så kontakter jeg dem lige, for det skal man altså have lov til. Men tror bestemt ikke der bliver problemer.  ;)
Telefonerne er åbne mellem 10-15 fra tirsdag-søndag.

Sulle

Så ser det ud til at Mathias har fået et nyt hjem!!  :dans:

Der har i hvert fald været et par ude idag sammen med deres 2 andre ildere (unge) hvor det bare var gået rigtig fint, og de kommer og henter ham imorgen. Er simpelthen så glad for at Mathias får et nyt hjem at fejre juledagene i.  :D
Og så endda med to andre basser han kan hygge sig med!  :love:

Jeg ved at de har set annoncen herinde, men er ikke helt sikker på om de er aktive brugere, så de må selv komme på banen hvis de vil fortælle hvem de er og hvordan det går når de får ham hjem.  :D

Herfra skal der i hvert fald lyde tillykke med denne dejlige dreng!

cibatuchsi


Rikke

Det er mig og min kæreste Martin der var på besøg idag, er kun lig kommet herind så jeg er os i præsentationer.. :) Vi glæder os meget til at han kommer herhjem imorgen, for han var da bar super skøn..  :D

- Sulle var du en af dem der var med til at se dem mødes, for det har jeg da slet ik opfattet så, syns jeg læste et sted at du hedder Susan? men kan da godt være det er mig der husker helt forkert... :-$ ;)

FerretParadise

Hvor er det godt at han flytter hjem til Rikke og Martin.
Det er 2 rigtig søde mennesker.

Ej det glæder mig rigtig meget, at den smukke dreng får så godt et hjem. Nu bliver han rigtig forkælet og får en dejlig jul. Bliver jo helt rørt nu. :-$
Ann Hillerslev.

Sulle

Citat fra: Rikke Dato 16. December 2009, kl. 17:45
Det er mig og min kæreste Martin der var på besøg idag, er kun lig kommet herind så jeg er os i præsentationer.. :) Vi glæder os meget til at han kommer herhjem imorgen, for han var da bar super skøn..  :D

- Sulle var du en af dem der var med til at se dem mødes, for det har jeg da slet ik opfattet så, syns jeg læste et sted at du hedder Susan? men kan da godt være det er mig der husker helt forkert... :-$ ;)

Hej Rikke

Dejligt at høre fra jer! Nej jeg var ikke derinde idag, men Nina ringede til mig både før i kom og efter, for at fortælle hvordan det var gået.  ;) Det er mig som har haft ham med hjemme i pleje, inden han blev adopteret af ham der ikke kunne overskue det. Lidt indviklet.  ;)

Glæder mig sådan til at høre hvordan det kommer til at gå fremover, og til at se en masse billeder af den dejlige bassedreng.  :D

Kærlig hilsen Susan