Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Juana i sneen

Startet af FerretParadise, 17. December 2009, kl. 15:20

KariN

Smukke Søster Juju :D Jeg syns altså du er sluppet ret godt fra de billeder Ann :)

Hun ser ud til at hygge sig i ligeså meget i Sneen som hendes brormand :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Hun hyggede sig gevaldigt, men da de dumme helikopterer begyndte at flyve rundt over os, så ville hun ikke mere, det kunne hun ikke lide.
Ann Hillerslev.

holmer

ej nogle skønne billeder Ann. -)

KariN

Citat fra: FerretParadise Dato 18. December 2009, kl. 19:02
Hun hyggede sig gevaldigt, men da de dumme helikopterer begyndte at flyve rundt over os, så ville hun ikke mere, det kunne hun ikke lide.

Nej det er da klart, det kan de heller ikke være bekendt at begynde på imens i er ude og hygge :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Vh. Marianne

FerretParadise

Juana er meget glad for alle de flotte ord om hende. :)
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

hvis det ikk' er gode billeder, såh ????,

Herlige snebilleder - som de andre skriver nr. 2 billede er bare skøøøøønt
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Jeg kan kun lide det sidste billede, men der er jo ikke sne på.
Jeg kan slet ikke se der er noget specielt godt ved billede nr. 2, og som skrevet tidligere, var jeg ved at slette det.
Ann Hillerslev.