Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ChauFyren

Startet af FerretParadise, 18. December 2009, kl. 00:26

Black Diamond

Hæhæ et herligt billede  :love:

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

lussingen

Hvem der bare havde sådan en lækker chauffør <3 Når vi er ude og køre tur, så er det altid madfar der kører bilen, og han er altså ikke særlig lækker :nej:
Søde Zefyr, vil du køre for os søde tøsedukkebørn næste gang vi skal i byen??

Båt båt
Minnie, Inani og Muddi
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 19. December 2009, kl. 10:48
Hvem der bare havde sådan en lækker chauffør <3 Når vi er ude og køre tur, så er det altid madfar der kører bilen, og han er altså ikke særlig lækker :nej:
Søde Zefyr, vil du køre for os søde tøsedukkebørn næste gang vi skal i byen??

Båt båt
Minnie, Inani og Muddi

Båt Båt søde piger.

Selvfølgelig vil jeg køre for jer, I båtter bare højt, så skal jeg nok komme..

ChauFyren.
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

ilderhjemmet

BÅT BÅT Zefyr, vi vil gerne låne dig så vi kan gi' madfar lidt konkurrence i fart, hvad med juleaften - båt båt - en sød, charmerende og smuk chauffør skal vi ihvertfald lede længe efter.

Godt at du kan hjælpe de dersens mennesker, når i skal køre langt
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Du kan tro jeg gerne vil hjælpe med at give jeres madfar baghjul, det kunne være rigtig sjovt.

Ja de mennesker klager hele tiden over, at de skal køre såååå langt. Det er da bare at træde på speederen, og så komme afsted derudaf.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Mette - Evergreens Ildere

Citat fra: FerretParadise Dato 18. December 2009, kl. 13:19
Med den fart han kører med, så flyver han næsten. 8)

He he... den skal jeg huske på.. De firmaer der er i mit lokal område, de er slløøve... Jeg ringer efter ChauFyren næste gang jeg skal bruge en taxi... :)

Den knægt er en dejlig ilder <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.