Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Udbryderkongen ?

Startet af Lea, 10. Januar 2010, kl. 16:20

Lea

Der jo en grund til at jeg har sat forskellige låse rundt omkring.. for at holde lågerne lukket og lås så han ikke kan rykke det.. men at han kan åbne låge(som ligner 2 skuffer) har ikke noget med de andre låger at gøre.! det er kun den låge (som ligner 2 skuffer)

Og at købe et andet bur hjælper ingen ting startet ud med metal bure til ham og han kan komme ud af dem alligevel . så kan ikke se hvad det lige hjælper det bliver det samme lige meget hvad jeg gør

Og da jeg er så glad for mit skabsbur så vil jeg heller ikke købe et andet der er en grund til at jeg har lavet det.
At der så kommer 27 låse på buret for at holde ham inde er jo sådan..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

I stedet for alt det pjat med 1000 vis af låse,
hvorfor køber du så ikke et nyt bur? Et som han gerne vil være i og ikke bryder ud af? :)

Det havde jeg gjort.

Amazing Ferret

Hvorfor smider så ikke det bur ud og lader ham rende frit? Ildersikre dit hjem og så kan han gå frit

Lea

Mit hjem er ildersikret.. og han render rundt frit hver dag. og laver hverken ballade eller ødeligger noget..
Skal kun bruge buret til at han sover i det og f.eks toilet og mad og vand. så han har sit eget sted at gå hen hvor han kan være i fred og ro uden nogen skal tage ham..

Skal kun have gode råd til hvilke slags låse i vil anbefalde at bruge til at kunne holde ham inden . når jeg f.eks ikke er hjemme og min vicevært kommer og kigger på nogle ting som er i stykker eller noget galt med og andet..

og at købe et nyt bur hjælper en og en skid .. han åbner det , han kan sådan set komme ud af alt.. ellers skal han nok finde ud af at komme ud af det.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 15:31
I stedet for alt det pjat med 1000 vis af låse,
hvorfor køber du så ikke et nyt bur? Et som han gerne vil være i og ikke bryder ud af? :)

Det havde jeg gjort.

Ja hvis man havde en ilder som ikke kunne bryde ud af alting næsten.. Derfor lavet jeg et skabsbur men næ nej kan han også komme ud af .. han kan også komme ud af de bure man kan købe i butikker eller over nettet. hjælper mig ikke og en skid
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

Hvis dit hjem er ilder sikkert så havde jeg helt klart skaffet mig af med buret og ladet ham løbe frit. At han skal have plads til bakke, mad og vand er da vel bare at sætte det på gulvet? :fnis: Herhjemme står der også bakker og mad/vand over det hele. Det er altså ikke noget problem? Og hvis folk ikke skal tage ham op må du da bare lige sige til dem at han skal have lidt ro? f.eks kan du lave en hule til ham, som kan være hans 'sikre sted' ..

Og hvis han åbner alle bure er han godt nok klog.
De bure jeg har kan ildere sgu ikke åbne, hehe :fnis:

Amazing Ferret

#51
Citat fra: Lea Dato 12. Januar 2010, kl. 17:07
Mit hjem er ildersikret.. og han render rundt frit hver dag. og laver hverken ballade eller ødeligger noget..
Skal kun bruge buret til at han sover i det og f.eks toilet og mad og vand. så han har sit eget sted at gå hen hvor han kan være i fred og ro uden nogen skal tage ham..

Skal kun have gode råd til hvilke slags låse i vil anbefalde at bruge til at kunne holde ham inden . når jeg f.eks ikke er hjemme og min vicevært kommer og kigger på nogle ting som er i stykker eller noget galt med og andet..

og at købe et nyt bur hjælper en og en skid .. han åbner det , han kan sådan set komme ud af alt.. ellers skal han nok finde ud af at komme ud af det.

Jamen Lea han vil jo ikke være i buret for pokker da :fnis: så smid det da ud. Lav en hygge krog til ham i din stue (det har jeg ved mine) og læg nogle tæpper rundt omkring og så skal han nok finde er sted

Jeg vil også gerne se ham prøve at komme ud af mine bure - for det vil jeg vædde mit liv på at han ikke kan  :fnis:

PiaLyng


Bawa


Amazing Ferret

^^ Nemlig Pia - han skal have to poter ud af buret for at kunne åbne  lågen

cibatuchsi

Citat fra: Lea Dato 12. Januar 2010, kl. 17:07
Mit hjem er ildersikret.. og han render rundt frit hver dag. og laver hverken ballade eller ødeligger noget..
Skal kun bruge buret til at han sover i det og f.eks toilet og mad og vand. så han har sit eget sted at gå hen hvor han kan være i fred og ro uden nogen skal tage ham..

Skal kun have gode råd til hvilke slags låse i vil anbefalde at bruge til at kunne holde ham inden . når jeg f.eks ikke er hjemme og min vicevært kommer og kigger på nogle ting som er i stykker eller noget galt med og andet..

og at købe et nyt bur hjælper en og en skid .. han åbner det , han kan sådan set komme ud af alt.. ellers skal han nok finde ud af at komme ud af det.
vil vædde med han ikk kan komme ud af vores bur, og ja der er ikk 15 låse på

Lea

Sjovt nok kan han godt komme ud af det bur som Pia har sendt link til ..

Og som sagt vil ikke af med mit bur .. da jeg er glad for det.. og når jeg opretter et indlæg om råd til låse.. er det ikke for at hører at jeg skal skaffe mig af med mit bur..

Er der noget i ikke forstår ..? NÅR MIN VICEVÆRT SKAL KOMME OG KIGGE PÅ NOGLE TING SKAL BALOU VÆRE I BUR DERFOR SPØRGER JEG OM RÅD TIL LÅSE... lader fandeme ikke min ilder være fri når der kommer "fremmed" ind i mit hjem.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato 12. Januar 2010, kl. 17:11
Citat fra: Lea Dato 12. Januar 2010, kl. 17:07
Mit hjem er ildersikret.. og han render rundt frit hver dag. og laver hverken ballade eller ødeligger noget..
Skal kun bruge buret til at han sover i det og f.eks toilet og mad og vand. så han har sit eget sted at gå hen hvor han kan være i fred og ro uden nogen skal tage ham..

Skal kun have gode råd til hvilke slags låse i vil anbefalde at bruge til at kunne holde ham inden . når jeg f.eks ikke er hjemme og min vicevært kommer og kigger på nogle ting som er i stykker eller noget galt med og andet..

og at købe et nyt bur hjælper en og en skid .. han åbner det , han kan sådan set komme ud af alt.. ellers skal han nok finde ud af at komme ud af det.

Jamen Lea han vil jo ikke være i buret for pokker da :fnis: så smid det da ud. Lav en hygge krog til ham i din stue (det har jeg ved mine) og læg nogle tæpper rundt omkring og så skal han nok finde er sted

Jeg vil også gerne se ham prøve at komme ud af mine bure - for det vil jeg vædde mit liv på at han ikke kan  :fnis:

Nu er han heller ikke i bur andet end hvis jeg beder viceværten om at komme og kigge på nogle ting osv .. ellers bor Balou frit. og har sit bur stadig . for han elsker sit bur og putter altid i det.. vil bare ikke have det lukket.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Og hvad er det du ikke fatter at du ikke kan putte andre slags låse på det bur.

hvis du har et badeværelse kan du sq lukke Balou derude når din vicevært kommer på besøg, så svært kan det vel heller ikke være

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato 12. Januar 2010, kl. 18:00
Og hvad er det du ikke fatter at du ikke kan putte andre slags låse på det bur.

hvis du har et badeværelse kan du sq lukke Balou derude når din vicevært kommer på besøg, så svært kan det vel heller ikke være

Det er lidt svært når det er badeværelset som han skal kigge på og kan ikke lukke af andre steder så (:

Man kan sagtens sætte andre låse på.. men du har måske ingen andre ideer til det (: (end det der sidder på)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3