Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kaayaaaaaaa.

Startet af Bawa, 19. Januar 2010, kl. 23:43

Bawa

Som nogle af jer nok ved, så har jeg fået mig en ny ilder.
Hendes navn er Kaya, og hun er allerede elsket af de andre tøser herhjemme.
Drengene venter jeg med at præsentere hende for, for de er i fuld brunst alle tre :fnis: ..

Anne

Hun er godt nok nuser, men mørk! hold da op. HVor er hhun fra? (hvis du da vil dele det, ellers forstår jeg det også godt).

Shamua

Jeg er slet ikke misundelig... Næ nej.. :P

Tillykke med hende, jeg synes hun er så smuk, og hun er da også en sød pige :)

Vh. Marianne

rikki

Grattis, hon är jättefin!
Är det hon som Black Diamond ägde tidigare tro? Tycker jag känner igen henne.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Stubba

Citat fra: Shamua Dato 20. Januar 2010, kl. 02:25
Jeg er slet ikke misundelig... Næ nej.. :P

Tillykke med hende, jeg synes hun er så smuk, og hun er da også en sød pige :)

jeg er til gengæld MEGA misundelig :D for pokker, hvor er hun bare flot!
Tillykke med hende!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Ok hvor lækker må man værre?

FerretParadise

Hvor ser hun bare søøøød ud. Tillykke med hende. :)
Ann Hillerslev.

Bawa

Citat fra: Anne Dato 20. Januar 2010, kl. 01:35
Hun er godt nok nuser, men mørk! hold da op. HVor er hhun fra? (hvis du da vil dele det, ellers forstår jeg det også godt).
Selvfølgelig vil jeg da dele :D Ingen hemmeligheder herfra, haha.
Det er Maria's gamle Klara, som nu har skiftet navn helt. Både på stamtavlen og det hele :dans: ..

FerretParadise

Citat fra: Bawa Dato 20. Januar 2010, kl. 12:22
Det er Maria's gamle Klara, som nu har skiftet navn helt. Både på stamtavlen og det hele :dans: ..
Jeg kan se på din hjemmeside, at hun har fået dit opdrætter navn også. Ikke fordi jeg vil blande mig, for det kommer ikke mig ved, men jeg synes det er lidt misvisende. Man kan jo så tro, at du selv har opdrættet hende.  ;)
Ann Hillerslev.

Bawa

Citat fra: FerretParadise Dato 20. Januar 2010, kl. 14:00
Citat fra: Bawa Dato 20. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg kan se på din hjemmeside, at hun har fået dit opdrætter navn også. Ikke fordi jeg vil blande mig, for det kommer ikke mig ved, men jeg synes det er lidt misvisende. Man kan jo så tro, at du selv har opdrættet hende.
O-kaaay? Jeg har ikke offentliggjort min hjemmeside, og heller ej at jeg vil opdrætte.
Hvor pokker har du fundet den henne så? Men ligemeget, at der står sådan betyder ikke at de har fået det opdrætter navn overhovedet :) Jeg er ikke en gang halvvejs færdig med min hjemmeside, og jeg har bare lavet et udkast til hvordan jeg vil have det til at stå. Desuden står deres opdrættere ved siden af billederne. Jeg er ikke ude på at få det til at ligne de er opdrættet af mig, det må du ikke tro. Jeg vil da ændre det med det samme, så andre ikke får den opfattelse også ...................

FerretParadise

Åh du må ikke blive sur, det var ikke meningen.  :'(
Men ja, jeg følger bare godt med, og faldt over din hjemmeside.
Jeg ved at der er flere der kalder deres dyr for deres opdrætternavn, altså dyr som de har købt af andre, og jeg har altid ment, at det var lidt misvisende.
Det var bestemt ikke en anklage imod dig, det var bare min mening om det med navnet.
Ellers så synes jeg det er super spændende med en ny opdrætter, og jeg glæder mig til at følge jer. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Ihhh hvor det bare glæder mig at se Marias dyr ender i rigtigt gode hjem nu hun desværre ikke selv kunne beholde dem :D Hun er godt nok en smuk pige :D Tillykke med hende :D Og smukt navn :D

Bawa

Ann - det er jeg ked af, undskyld :) Og tak for hjælpen.

Starshineferrets

åh så fina bilder! Grattis!

Din hemsida finns länkat till på feritage, så är man därinne och kikar, så hittar man den. Har själv varit inne på sidan ;) Lycka till!

Julie

Hun er rigtig fin. Stort tillykke med hende :D