Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mine basser

Startet af Stef89, 23. Januar 2010, kl. 11:40

Stubba

gå videre med sagen, for det holder jo ikke det der?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Mit råd er find en boligforening hvor i må ha dyr og FLYT væk fra den stodder!!! I en boligforening er der meget bedre styr på regler osv. og når i alligevel har sårn en høj husleje kan det da ikke betale sig andet!
Vi gir 6300 og her må vi ha så mange dyr i alle stærrelse så længe hvores naboer ikke klager! Og vi har et rækkehus på 105, en 4-værelses!!!
Det må da også være mega utrykt for jer hvis han er sårn type der bare kommer brasende, stiv og uberegnelig!!! Men sårn er mange private udlejere desværre!
Men det lyder i hver fald som om det er noget LLO kan hjælpe jer med, for han bryder helt sikkert lejeloven!!!
Held og lykke...

KittAnderson

Hejsa. mht til at dine dyr ikke kommer ud, eller bliver snakket så meget med når de ikke er hjemme, vil jeg gerne tilbyde min hjælp.

Jeg bor selv i SKagen (hulsig) og vil gerne passe dine dyr, indtil i finder du af noget :)

Du kan ringe på min mobilnummer, som jeg sender i en PM, så finder vi ud af noget, hvis du kan bruge det :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.