Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Søndag formiddag

Startet af lussingen, 24. Januar 2010, kl. 13:13

lussingen

Jeg har brugt min søndag formiddag på at få gjort rent, hvilket jo er dejligt at få overstået :) Vores søde dyr var så flinke at hjælpe lidt til, der blev dog også tid til at lege og slappe af :fnis:

Loke har det store overblik

Speedy hjælper med oprydningen, elefanten bliver lagt på plads :fnis:

Inani tager en slapper

Muddi nyder udsigten fra kradsetræet

Inani ruller ledningen ind

Muddi nyder at være den ældste og bare tage den med ro :fnis:

Speedy synes rengøring er farligt... Det larmer og derfor er det bedre at gemme sig bag riskassen :nej:

Søde Minnie gemte sig under hele seancen, det var under hendes værdighed at gøre rent :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi

rigtig gode billeder mette....

FerretParadise

Sikke nogle dygtige dyr du har, at de sådan hjælper madmor.

Jeg er altså vild med ham Speedy.. <3
Ann Hillerslev.

Barky

Du har sådan nogen dejlige dyr Mette... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Tusind tak for de søde ord om vores dyr. Ja, de er bare allesammen så dejlige <3

Ann: Speedy er altså også speciel. I dag gjorde han noget, som jeg egentlig synes var lidt mærkeligt/sjovt... Efter at have tømt deres bakke i buret, havde jeg selvfølgelig fyldt træpiller i igen. Speedy var kravlet ind i buret og lå i bunden på tæppet og blundede da jeg satte bakken ind. Jeg gik ud efter lidt snacks til dem og i mellemtiden var Speedy kravlet over til træpillerne og var begyndt at grave dem ud, typisk ham :X Da jeg kommer hen til buret, bukker jeg mig ned, og begynder at samle træpillerne op med hånden. Han kommer nærmest springende frem og tager fat i mit håndled (i kødet) og trækker min hånd væk fra træpillerne. Jeg tager hånden til mig, og begynder igen at fjerne pillerne i bunden. Han bliver ved med at trække min hånd væk. Han bider ikke, men holder bare min hud imellem tænderne, hårdt nok til at jeg ikke sådan lige kan trække hånden til mig... Skøre dyr <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Åh hvor lyder han da bare søød.
Du måtte ikke fjerne de træpiller som han havde spredt.. Hans legetøj...
Ann Hillerslev.

Anne

Sikke nogle herlige billeder af smukke dyr :D

lussingen

Anne: Tak for de søde ord om vores dyr :D